2012. január 24., kedd

Kedd?!

Kedd van ugye?
Kicsit szétszórt vagyok ma.

Ilyen az étkezésem is...

No, ezer dolgom volt, este anyuztam kicsit google talk-on, most jobb a hangulatom is.

Megfőztem ma rendesen, holnap csak a meglepetés desszertet kell megcsinálnom, párom anyjának a születésnapja lesz.

Reggelim:
3 kávé (egyik koffeinmentes, persze hogy nem aludtam jól, de erre még visszatérek)
1 zsemle, kis Liga margarinnal, házi diétás eper lekvárral.

Tízóraim:
Hmmm, nem emlékszem, szerintem a koffein mentes kávé volt.

Ebéd:
1 adag párolt vörös káposzta, 2 db baromfi virsli (8dkg), kis mustár.
2 db kisebb narancs.

Nass délután:
Pár szem Boci féle karácsonyi apró csokigolyó vagy mi, fél sonkás-gombás Tesco pizza.
(Ebből még baj lesz, bővebben később...)

Vacsora:
Etetés után megittam egy bögre forró teát.
Vacsim fél bögre kakaó volt (lusta voltam felbontani új tejes dobozt) édeskével, natúr kakaóporral (fél teáskanálnyi), 2 db zabfalat.

Utóvacsorám:
1 alma, egy gyönyörű narancs.

Alvásról annyit, hogy hajnalban, 4 óra tájt felkelek és nem tudok visszaaludni.
Párom elolvasta a Valeriana betegtájékoztatóját és kiakadt, hogy rá lehet szokni, így csak végszükség esetén vehetem be.
Cserébe kaptam egy valag citromfüvet, de azt éjjel nincs kedvem főzőcskézni, szóval nem tudom...
Majd megoldom valahogy, lehet tartok a hűtőben mindig frissen főzöttet, ha felkelek csak kimegyek érte.
(De tea hidegen??? Jajj, de hisztis vagyok!)

Más:
Ez a Tesco-s pizza kifog rajtam.
Régen ettem ennyi péksütit, vissza kéne venni belőle...
Feszkó miatt van rágcsálhatnékom, érzem.


És még egy fontos bejelentés:
Héten szeretnék új köntöst varázsolni a blogomnak, új recepttárat készíteni, új képeket felölteni.
Sajnos sok linkem kimúlt, így úgy szolgáltatókat kell keresnem és szeretnék új, vidámabb színeket varázsolni az oldalnak.
Valószínű egyszer-egyszer elérhetetlen lesz a blogom, esetleg olyan hibaüzenetet kaptok, hogy csak meghívottak látogathatják, az azért lesz mert belepiszkálok az oldalba.
Előbb-utóbb minden visszaáll a régi kerékvágásba!
Türelmeteket előre is köszönöm!

1 megjegyzés:

pipacs írta...

Várom az új külsőt! :)