2012. január 22., vasárnap

Vasárnap

Hajnalban kipróbáltam a Valeriana-t.
Egész jó, eddig, no nem kiabálom el.
Vissza tudtam aludni és nem riadtam fel többet.

Családnak pásztortarhonyát főztem.
Nekem van 5 gombócom, mellé fahéjas natúr joghurt lesz.
Illetve főztem egy zacsis levest is, Lencseleves gazdagon.
1 adag 170kcal és 17gr ch, de kicsit több vizet adtam hozzá, így megpróbálom 3 adagra beosztani.

Reggelim:
2 abonett, 10dkg virsli (valami roppanós, Lidl-s), mustár, házi cukormentes savanyúság (répa, káposzta, hagyma keverék).

Ittam két kávét is, egy harmadikat is megtudnék inni...

Ebéd közbe sokat nyalakodtam a tarhonyába így még nem vagyok éhes.

Rettegek, hogy délután mennem kell a cukros nagymamához.
Ha kötelező lesz akkor megint veszek be a drazséból.
Valahogy túlélem...

Este még írok!

0 megjegyzés: