2012. január 27., péntek

Hétvége felé

Gyönyörű idő van, picit hideg, de szép napos.
Szeretnék délután sétálni, meglátjuk...

Megint volt házimunka dögivel, ha nem főzni kell akkor mosni, takarítani.

Holnap reggel torna, már várom, de nem lesz ott a tornás jobb felem. :-)

Mai étrendem, reggelim:
Egy kávé, két szelet korpás kenyér (kb 5dkg), egy Sissy szalámis kockasajt, paprika, uborka.

Tízóraim:
Egy bögre citromfű tea, egy szaloncuki, két szem aszalt sárgadinnye kocka.

Ebédem:
Utolsó adag lilakápi, két db baromfi virsli, egy narancs.

Délután gyümit ennék, este gyümit és joghurtot, kis kekszet.

Még jelentkezem!


UPDATE:

Délután sétáltam egy nagyot, de nagyon nagyot.

Kicsit hideg volt, de amikor fáztam belehúztam és minden ok lett. :-)

Jah, találtam egy új pékséget, durván jó!!!

Valamit ki kell találnom, mert egyre jobban jön vissza a péksütik utána vágyam.

Séta közben egy mogyorókrémes croissant ettem meg. :-(

Vacsorát sem hagytam ki, 2 abonett, egy Sissy szalámis kockasajt és egy narancs volt.

Holnap reggel torna, remélem nem lesz olyan de nagyon hideg.

Jövő hétre közel -20 fokot jósolnak.

RETTEGEK TŐLE!

0 megjegyzés: