2012. január 28., szombat

Grrrrrrrr!

Megint nem tudtam aludni.
Azt hiszem ezzel elmondtam mindent. :-(

Tornázni voltam, jó hideg volt reggel.

Reggelim torna előtt:
Két szelet korpás kenyér, két Sissy szalámis kockasajt.

Második reggelim torna után:
Két abonett kis májkrémmel, egy kávé, egy almás müzli szelet.

Ebédre halászlé lesz, vagy korpás kenyeret eszem hozzá (max két szeletet) vagy simán, egy ponty szelettel a lét.

Még írok!

UPDATE:

Ebédem 2 tányér halászlé volt, 1 halszelettel.

Délután meghívott a párom egy szelet sütire, valami Toffee kockát ettem.

Vacsorám itthon:

2 bögre tea volt, 1 szelet korpás kenyér, 1 baromfi virsli, maradék lilakápi (csak találtam a hűtőben), mustár.

Aztán megláttam a házi savanyú uborkát és mint a várandósok neki estem. :-)

No, persze szó sincs bébiről, csak imádom!

Oda vagyok a savanyúságokért!

Szép hétvégét!

0 megjegyzés: