2012. január 20., péntek

Falánkság

Korai volt a kelés, gondoltam én...
...de csúnyán elaludtam.

Reggelim két kávé volt. (Nem sokat ért...)

Gyorsan feldobtam az ebédet, ma és holnap gulyásleves lesz.
Másodiknak túrós batyut, lekváros és mogyorókrémes buktát sütöttem.
Rengeteget nyalakodtam főzés közben.
Két házimunka között olyan éhség tört rám, hogy ihajjjjjjjjj!
Pedig ettem rendesen... :-(

Szóval a reggelim 3db abonett volt, sok sajttal, liba májkrémmel, paradicsommal.
Sütés után ettem 2 túrósbatyut, egy-egy buktát, de nem volt elég, ekkor tört rám az éhség, így megebédeltem.
Tegnap a csirkemell mellett három szelet karajt is pároltam, így azt ettem a párolt gombával.
Sajnos elfogyott, erősen hajt a kényszer, hogy holnap irány a piac gombáért.

Késő délután ettem egy tányér gulyáslevest, de a krumplit kiszedtem belőle.

Vacsorám 5dkg pulyka sonka volt, 1 paradicsom, 2 alma.

Most teázom és szét tudnék robbanni.
Rendet raktam a konyhába, elmosogattam, tisztaság volt (!!!).

Volt, múlt időbe, mert egyes agyoniskolázott emberek nem tudják megbecsülni és tiszteletben tartani a másik munkáját.

Üvölteni tudnék.

No, holnap reggel torna, már most mennék, csak ne legyek itthon...

Jó hír, és erre próbálok csak gondolni.
Anyukám le akar szokni a cigiről és ezt most nekem mindennél fontosabb.
Nagyon boldog lennék ha sikerülne neki.
Imádkozom érte, nagyon de nagyon, csak erre gondolok és akkor talán lehiggadok.

Szép hétvégét!

0 megjegyzés: