2012. január 19., csütörtök

Fogorvos után

Megjöttem korán a fogorvostól, pontos volt és gyors, most ideiglenes tömésem van, ha jó lesz akkor egy hét múlva kapom a véglegest.
Érzéstelenítő nélkül fúrt, el se hittem, persze nem fájt semmi, csak büdi volt kicsit. :-)

Reggelire bőségesen belaktam, mert tudtam, ha hozzám nyúlnak, uána egy ideig úgy sem ehetek.

Reggelim:
1 kávé, 5dkg pulykasonka, 4db abonett, 225gr kefir, pár szem csemege uborka, egy alma.

"Tízóraim": 20gr mogyorós nápolyi (cukormentes).

Akkor ettem amikor lejárt a 2 óra határidő, főztem közben.

Ebédem párolt csirkemell lesz (24dkg 252kcal, teljesen natúr, kis fűszer van rajta) és párolt gomba.

A gombát úgy készítettem, hogy 1 ek olajon pirítottam apróra vágott hagymát (10dkg).
A gombát megpucoltam és szeletelőn áttoltam.
Picit megpirítottam és fedő alatt saját levébe pároltam.
Pici sóval, Knorr paprika kockával és csipet tárkonnyal ízesítettem.

Kcal-ch tartalma:
50dkg csiperke gomba 195-16,5
1 ek olaj 90-0
10dkg hagyma 40-8
Ö:325-24,5

Két adagra osztom be, ma és holnap fogom enni.
Gombát nem szabad sokáig tárolni, mert hasgörcsöt okoz (ha jól tudom).
Fél adag gombám: 163kcal-12ch.
Ebédem 415kcal-ból megvan, minimális ch tartalommal.
Lehet előtte eszem egy bögrés levest, vagy utána gyümit, meglátjuk.

Délután még kevés ch (valszín gyümölcs formájában), mert este megyek tornázni.
Torna előtt joghurt mániám tudom le.
Torna után csak is teaaaaaaa! :-)

Lehet még jelentkezem!

0 megjegyzés: