2012. január 21., szombat

Nightmare

Éjjel rémálmom volt.
Vért és ürüléket kellett takarítanom.
Leizzadva rémültem fel, nem tudtam visszaaludni.
Tornázni elmentem, jól esett.
Reggelim torna előtt egy kávé volt, 4db abonett, 5dkg sonka, kis sajt, egy alma.

Torna után ettem egy almát, egy narancsot, két stop cuki kekszet.
Ebédem gulyás leves lesz krumpli nélkül, másodiknak túrógombóc, zabkorpás.
Délután jelentkezem.

UPDATE:
Gulyásleves után bevágtam 3 gombóckát, pirítottam rá 2 ek búzacsírát, fahéjas natúr joghurttal locsoltam le, nyammm...

Délután elmásztunk párommal a nagy "Tacskóba", cirka 4km, gyalog, oda-vissza 8km.
Sikerült kicsit lenyugodnom, vettem Velariana Teva tablettát, ha gond van veszek be belőle és talán az alvásomon is fog segíteni.
Abszolút jó a citromfű tea is, csak nekem nem "elég".

Hazafelé bevacsoráztunk, vagyis én.
Elfeleztünk egy lecsós bagettet, meg egy Tacskó home made sonkás-gombás pizzát.
Ittam egy őszibarackos szívószálas üdítőt.

Itthon próbáltam visszafogni magam...

Volt egy Milka piskóta tallér, vacsorám 2 kiwi volt, egy almával, zárásként egy bögre tea.

Most kegyetlenül fáj a fejem, azt hiszem jön az időjárás változás.

Holnap pásztortarhonyát főzök a családnak, nekem még lesz 5 db túrógombócom, előtte lehet csinálok valami zacsis levest, meglátjuk, úgy is megírom.

Lassan pihi, szép estét és hétvégét kívánok mindenkinek!

0 megjegyzés: