2012. január 17., kedd

Ha kedd

Akkor havazás. :-)
Fél hétkor keltem, -3 fok volt, száraz idő, remek, gondoltam.
Tudok spórolni, szépen kényelmesen elsétálok a nőgyógyászatra.
7:02 elkezd szakadni a hó.
Végül buszoztam és ami a legszebb, beteg lett a dokim, így új időpontot kellett kérnem.
Hazafelé már nem siettem, szépen sétáltam.
Cicáim megvannak, főznöm kell majd rájuk is.

Ébredéskor egy kávét ittam, hazafelé ettem egy túrórudit és fél kűrtősrudat.
Itthon főzés közben ittam még egy kávét és egy vaníliás kiflit is ettem.
Ebédem egy bögrés gombaleves, 4db túrós derelye (100gr) natúr joghurttal leöntve.
Lassan irány a posta, anyukámnak lesz születésnapja és küldünk neki egy szép lapot.

Délután már csak gyümit szeretnék enni, de annyi péksüti van itthon.:-(
Jajj, nagyon rákattantam a péksütikre...
Vacsira főtt virslit tervezek salival vagy abonettel.

Szerintem még jelentkezem!


UPDATE:

Nem nassiztam délután, megálltam.

Egy almát, egy stop cuki kekszet ettem, nagy bögre teát ittam, kicsit átfáztam a postára menet.

Vacsorám 1 pár baromfi virsli volt, 2 paradicsom, savanyú uborka, 2 abonett, 1 narancs.

Megkóstoltam párom savanyúját, erős paprikát rakott el paradicsommal, csak egy falat volt, de...

Ütős, most érzem a gyomrom, megyek is fetrengeni, lehet gyógyszer lesz belőle... :-(

0 megjegyzés: