2012. február 17., péntek

Hétvége felé

No, hát tegnap über rohangálós napunk volt.
Drága tv-nk megadta magát.
Elvittük szerelőhöz, aki annyit mondott: nem biztos, hogy megtudja csinálni.

Gyors gondolkodás, mi legyen, menjünk el tv-t nézni.
Jó, használtat ne vegyünk, nézzünk újat.
Remek, határ a csillagos ég, sokszor az akció sem akció.

Párom meglátott egyet és ahogy az lenni szokott, bele is szeretett...
Jajjjjjj...

Főzni is kellett volna.

Hazarohanás, kaja felrakás, rohanás tovább.

Zsongott a fejem az akcióktól, meg a vegyen fel hitelt mert jobban jár szlogenektől...

Mindegy, vettünk egy tv-t, szép, nekem túl nagy, de majd biztos megszokom, párom feszít, nagyon boldog vele.

Tegnap ahhoz képest, hogy konzerveztem (Ebédre Rizses lecsó konzervet ettem, mert nem lett kész az ebéd) nagyon szépen figyeltem az étkezésre.

Mai napom eddig:

Reggel:
1 kávé 50-5
2 abonett 34-7
5dkg sonka 78-0
1 Danone kefir 78-5,2
kis Pritamin paprika 20-3
Ö:260-20,2

Tízórai:
1 alma 30-7
1 narancs 60-12
fél Ciniminis 54-8
Ö:144-27

Ma főzni nem kellett, tegnap este elkészültem, mai ebédem:
1 tányér húsleves 40-8
2 gombócos paradicsomos húsgombóc 260-15
Ö:300-23

Eddig:704-70,2

Délután még dolgom van, de megpróbálok zárást írni.

0 megjegyzés: