2012. február 18., szombat

Nem találom önmagam

A szó szoros értelmében: nem találom önmagam.
Két éve ez a blog jelentett nekem mindent, egy ugrást, egy ugró deszkát, az egész életemet fejeztem ki vele.

Pár napja, esetleg hete írtam, hogy új külsőt szeretnék.
Le akarok zárni egy korszakot, kellemesebb, derűsebb külsőt szeretnék, vidámabbat.

És nem találom...
Nem találom a színeket, a formákat, a szavakat...

Ma reggel Csilla küldött egy sms-t, hogy itt van értem kocsival és mehetünk együtt tornázni.
Hát persze, hogy nekem főzni kellett...
Már hatkor fent voltam, mert nem hagytak aludni, de etetnem kellett és főzni.

Jó lett volna derűsebben kezdeni a napot...

Nem akarok megint nyafogni, de nem szeretem a hétvégéket.
Hétköznap sokkal jobb nekem!

Kedden mennem kell fogorvos nénihez, viszem a párom is.
Ő jobban utál dokihoz járkálni, mint én, de bízom benne hamar túl leszünk ezen is.

Mai étkezésem:
Reggelim:
1 kávé 50-5
5dkg baromfi párizsi 141-0
1 zsömle 151-30
pici Liga margarin 18-0
paprika 20-2
Ö:380-37

Tízórai:
1 alma 45-10.5

Ebéd:
1 tányér leves 40-8
Paradicsomos húsgombóc (2db) 260-15
Ö:300-23

Ezen kívül megettem párom otthagyott fél baromfi virslijét 40-0.
Illetve ettem pár szem szezámmagos krékert: 100-15 (sacc).

Eddig:865-85,5.

Nem tudom mi lesz a vacsi...

0 megjegyzés: