2010. március 11., csütörtök

Életjel vagy helyzetjelentés

Szakad a hó, remek, pont ez hiányzott.
Tegnap erős migrénem volt, ma már sokkal jobban vagyok.
Éppen itt tespedek a gép előtt és egyfolytában Leslie Sansone-ra gondolok.
Mensi ide vagy oda, azt hiszem csinálok egy mile-t vagy ha nem is, akkor súlyzóval próbálok idétlenkedni.

Kajába ma szuper voltam, igaz hátra még a vacsi, mindent kiszámoltam, erre estére nem elfogyott az abonettem???
Most mostam hajat, fürödtem és már nem akarok lemenni.
Párom is a kádba, nagymamát meg nem fogom ilyen időbe leküldeni.
Valamit ki kell találnom...

Reggelim:
3 sz abonett 48kcal-9.6g ch
3 sz sonka 60kcal-2g ch
1 kefír 96kcal-6.7g ch
1 kávé 50kcal-5g ch

Tízórai:
1 alma 60kcal-14g ch

Ebéd:
1 adag Székelykápi 340kcal-22.6g ch
2st abonett 32kcal-6.4g ch

Uzsonna:
1 natúr joghurt 95kcal-7.5g ch
1 alma 60kcal-14g ch

(RECEPT ÖTLET:Almát lereszeltem, összekevertem a natúr joghurttal, pici fahéjjal megszórtam (ha epés vagy óvatosan a fahéjjal), 3 szem édeskét feloldottam vízbe és ezzel édesítettem meg a joghurtom. Nagyon finom és laktató!)

Vacsora:
2 tojás (kemény) 140kcal-0g ch
2 sz abonett 32kcal - 6.4g ch (???)
5dkg retek 7kcal-1g ch
5dkg újhagyma 15kcal-3g ch

Összesen: 1035kcal és 98.2g ch

Abonett helyett ki kell találnom valamit, anyukám se tud hozni, már uton van, nagyon ugaráltatni meg nem akarom.
Max üresen eszem a tojást. :-D
Van nekem Melba toastom.
1 szelet 13kcal és 2.5g ch.
3 szelet 39kcal és 7.5g ch.
Szerintem ezzel fogom helyettesíteni az abonett kenyerem, holnap pedig SoS vennem kell.
1042kcal és 99.3g ch-t eszem ha a Melba toast-ot választom.

0 megjegyzés: