2010. március 9., kedd

Mint egy ló...

Annyi vizet iszom...
Vedelek és egyszerűen nem tudom mi van velem.
Nagyon bal lábasan indult a napom.
Be kellett mennem néhány állami szervhez, hol kapok számlát, hol nem, hol késve és engem vesznek elő plusz ugye a késedelmi kamatok.
Lényeg, elintéztem mindent, de reggel 9-től délután 3-ig rohangáltam.

Most nézzük a mai napom eddig, a fogyi verseny második napján hogy remekelek kaja ügyben:
Felkeléskor megittam egy kávét édeskével (50kcal és 5g ch).
Aztán útnak eredtem és délben amikor hazaugrottam egy papírért (no meg pénzért mert fizetni azt kellett, mint a katonatiszt) akkor gyorsan félbevágtam egy zsemlét plusz egy szelet sonka ment bele.
Zsömi 150kcal és 30g ch
Sonka 20kcal és 1g ch

Tízóraira (hehe olyan 1 órakor) boltba berohanva vettem egy abonett snacket, valami két szelet abonett középen snidlinges krémmel töltve, egy darabot ettem meg belőle, elég furi íze van.
Ez 59kcal és 7g ch.

Ebédem:
Éppen most főzöm a Székelykáposztát, gondolom vacsira lesz kész már csak...
Útközbe, vagyis főzés közbe bekaptam egy kókuszgolyót, szegényke ott árválkodott a hűtőbe...
Cirka 250kcal és 25g ch.
1 alma 60kcal és 14g ch.

Ennyi egyenlőre.
Vacsorára a maradék gyros húsom lesz, maradék tzatzikivel és gondolom csinálok hozzá salit.
Este nyista ch, majdnem minden nap sütiztem, gondolom a mérlegen is meg fog látszani...

(Eddig amúgy 589kcalt és 82g ch-t ettem)

Este még jelentkezem!


Helyzetjelentés:
Vacsira maradt a gyros, friss salival és tzatzikivel. Olya 300kcal és 15g ch.
Illetve ettem egy tányér husilevest, kb 6dkg répával, 100kcal és 15g ch.
Mai nap olyan 1000kcal és 130g ch körül zártam.

Ch lehetne picivel kevesebb, kcalt okés.

Holnapra már megterveztem az étrendem, no de még nem írom le, most megyek barinőmmel skypeolni.

0 megjegyzés: