2010. április 9., péntek

Álmos vagyok

..de nagyon, viszont elhatároztam, hogy picit csacsogok a barinőmmel!
Skype mingyá bekapcs és locsifecsi!:-)

Ma hatalmasat sétáltam, egyedül, pasi nélkül és tök jó volt. :-D
Tudom, gonoszul hangzik, főleg ha a párom ezt olvasná, de ma nagyon jó volt egyedül sétálni a piacon, nézni a kofákat, az áruikat, és élvezni a reggeli napsütést.
Amúgy éhgyomorra, vagyis csak egy kávé volt bennem amikor gyalogosan kimentem a piacra, és a harmadik piackör, no meg 10 kilós csomag után éreztem, hogy esik le a vércukrom.
Nem ettem, nekem így nem szabad elindulni és ezt tudtam is, mert már jártam így, de most siettem, mert a piac előtt még dolgom volt és időre kellett mennem.
Szóval erős voltam, mert bár megfogalmazódott bennem, hogy -jajjj, nehogy rosszul legyek, gyorsan veszek egy kis pogácsát.
De nem vettem, megálltam, gyorsan hazajöttem, olyan 20 percre lakunk (kényelmes séta tempóban) a piactól, de most cuccostúl, sietve hazaértem olyan 5-8 perc alatt. :-D
Napi torna kipipálva.
Vettem gyümit, epret, almát, grapefruitot.
Salátából, retekből, újhagymából is bespájzoltam.
Szóval nagyon szépen indult a napom.
Családnak brassói volt, van, sült krumplival.
Magamnak nagyon finom salátát csinálta, sült csirke mellel.
A sült csirke mell:
25 dkg csirke mellett (275kcal és 0g ch) vékonyan felszeleteltem és görög fűszerkeverékkel (gyros fűszer) megszórtam, igazán más fűszert nem is használtam, csak őt, nagyon szeretem az ízét.
Elő a legjobb teflon és pici (1ek) olíva olajon gyorsan megkapattam, tudod, olyan szép fehér legyen a külseje.
No, aztán mivel lusta voltam ahelyett, hogy sütőt gyújtottam volna, vagy ilyesmi, fogtam és egy bő másfél deci vízzel felöntöttem.
Ezt a műveletet még kb. 3szor eljátszottam mire puhára főtt a hús, és jelentem ilyen egyszerű paraszti munkával is nagyon ízletes lett a husi.
Mindez 365kcal és 0g ch.
A saláta:
Fél doboz kefírt (kb 1 dl) és fél doboz natúr joghurtot(2*65kcal és 5g ch) összekevertem, szokásos ízesítés, pici bors, só bele és végül reszelt fokhagyma(nem tudo mennyi lehetett annak a picinek a kcalja), egy gerezd.
Majd fogtam 10dkg ubit (10kcal és 2g ch) és 10dkg retket(15kcal és 2g ch) ubigyalun leszeleteltem őket szép vékonyra.
4 szál újhagymát (5 dkg - 15kcal és 3g ch) felkarikáztam szépen, és kb 10dkg fejes salátát (míg a fejes sali 120ft volt, addig a jégsali 399ft... amúgy 15kcal és 2g ch) összetépkedtem.
Fogtam a zöldségeket, összekevertem őket, majd a kefires-joghurtos cuccot ráöntöttem.
Sali össz: 183kcal és 19g ch (+a fokhagyma).
Ebédre fél adag csirkét és fél adag salit ettem.:-) (1 adag 274kcal és 9.5g ch)
Nagyon finom, így húsvét után jól esnek az ilyen könnyű ételek.

Apropó, reggel nem bírtam ki és ráálltam a mérlegre.
NEM FOGJÁTOK ELHINNI: 92.3kg. :-)
Aminek nagyon örülök!!!

Apropó mensi, ugye emiatt nem mertem ráállni a mérlegre, hát reggel kutya bajom nem volt, röpke 3 nap volt és alig, gondolom még mindig az előző tabi hatása ez az összevisszaság.
Mindegy, ma kezdem az utolsó levelet és mennem kell íratni, csak el ne felejtsem!!!
Hajlamos vagyok rá!

Egész napi menüm:

Reggelim:
1 kávé 50-5

Tízórai?:
10kg Linessa krémtúró 83-13
2db Jó reggelt mogyis keksz 112-16.4
1 narancs 60-12

Ebéd:
Fél adag csirke mell és fél adag saláta 274-9.5
1 Algida Krémkönnyű pálcikás jégkrém 100-10

(Jajj, annyira örültem neki, lehet kapni a közeli boltba Krémkönnyű fagyikat, nyamm, nyamm.)

Uzsonna:
1 alma 45-10.5

Vacsora:
A csirke és sali másik fele 274-9.5
1 alma 45-10.5

Eddig összesen: 1043kcal és 96.4g ch.
Ha később megéhezem lehet eszek még egy pici epret, de tényleg csak egy picit.:-)
Most megyek, csinálok páromnak vacsit, utóvacsit aztán megyek barinőzni!

0 megjegyzés: