2010. április 8., csütörtök

Egy nehéz nap

Tudtam, hogy hosszú nap lesz, igaz, nagyon elszállt, de mozgalmas és tartalmas napom volt.
Egész nap rohangáltam, egész nap intézkedtem, aztán megcsináltam anyu kocsiját, ami remélhetőleg az enyém lesz. :-)

Egy édes kis Swift, 9 éves, tudom nem nagy szó, de én nagyon szeretem a szuszkákat.
Legalább a kocsira nem lesz gondom, de a lakás, hajjj, messze van még egy saját kuckó...

Szóval nagyon szép lett anyu verdája, hihi, nem csak az autót, de magam is fényezem. :-DDD

Holnapi napom se lesz egyszerű, végre megérkezik az etanol átalakító a kocsiba, így ha minden igaz el tudunk búcsúzni a benzintől egy időre és anyagilag jobban kijövünk.

Most beszéljünk a kajáról:
Többet ettem sajnos, számokban többet.

Reggelim:
2 kemény tojgli 140-0
3 sz abonett 45-9.6
10dkg ubi 10-1 (sós vizes)
1 macisajt (fele kb) 70-1
2 csésze kávé 100-10

Tízórai nyista.

Ebéd:
Ua. mint tegnap, ua mennyiség.
10dkg ubi 10-1
3sz abonett 45-9.6
pici paprikás krumpli és 2 db virsli 350kcal és 20g ch (tényleg nagyon kevés krumplit ettem)

Kocsi csinosítás közbe megettem egy jóreggelt epres szendvics kekszet 115-17.7

Uzsonna:
15dkg eper 47.5-10.5

Vacsira:
3sz abonett 45-9.6
15dkg sült párizsi 300-0
1 kefír 96-6.7
2 db retek-2 szál újhagyma-5 levél saláta kb 50kcal és 5g ch (nem mértem le, fene tudja hány dekák voltak)

Össz: 1423.5kcal és 101.7g ch

Ch-t sose tudom normálisan beosztani, vagy keveset vagy sokat eszek, nem megy ez nekem, 100-as átlagot tudom tartani, de a 150g ch...

Fúúú, találtam egy cukizót a környéken, ahol lehet kapni diabetikus sütiket, nagyon guszták, neten van a sütikről kép is, ésssssss aminek nagyon örültem, hogy ki van írva a kcal, ch és zsír tartalma egy-egy szeletnek.
Vasárnap ha nyitva lesznek, akkor szavazás után elnézünk oda és lehet eszek egyet.
Báááár itt volt húsvét, akkor volt ám sütike, és bezzeg nem diétás...

Más:úgy néz ki már jobban vagyok, nem döglődöm és alig fújtam ma az orrom, csak reggel!
Szerintem az, hogy ma egész nap megint levegőn voltam nagyon jót tett, és jobban is érzem magam!

Most megyek, veszek egy mély lélegzetet és feltöltöm magamról a fotókat...

0 megjegyzés: