2010. április 6., kedd

Játék határok nélkül

Valahol egy határt kell húznom.
Ma sem tudtam követni a diétám s hogy miért, nem fogyott el a húsvéti sonka, nem fogyott el a töltött káposzta.
Reggel kinyitom a hűtőt és ott árválkodik a sok finomság, szinte kérték hogy faljam fel őket.

Mivel ünnep után vagyunk nincs sok pénzem.
Most nem engedhetem meg magamnak a 400ft-s jégsalátát, 150ft-s retket, 200 ft-os uborkát (mondjuk ebből van még itthon egy kicsi).
Alig várom hogy a legtöbb dolog elfogyjon és a diétás cuccaimból bespájzolhassak, no meg megnyerjem a lottó 5öst!

Amúgy mai kajám eddig így alakult:
Reggeli:
3 sz abonett
kb 15 dkg parasztsonka
2 db kemény tojás
10dkg uborka
2 csésze kv, kb 2 deci tej
1 cukkerfráj RedBull (nem szoktam inni, ajándékba kaptam)

Tízórai nem volt.

Ebéd:
1 adag töltött kápi (1 gombóc, kis adag apró kápi hozzá) kb egy evőkanál tejföllel (20%-os)
2 db abonett

Uzsonna:
1 pici alma, nem volt 10 dkg
1 Vilmos körte

Vacsora:
???

Szó szerint ennem se kéne, de nem bírom ki.
Fogok picit tornázni, karozni tuti fogok amint felállok innét, aztán lehet nyomok 1 vagy 2 mile-t.
Többet nem, hajnalban kivetett az ágy, vagyis nem az ágy, arra ébredtem hogy megjött.
Remek!
Kezdek beállni a régi-új tablettámra.
Ezek szerint most már keddi napra esedékes a mensim, pénteken szedem az új levelet.
Apropó mennem kell íratni, csak el ne felejtsem.

Valamit még akartam írni.
Jah, a mozgásról még annyit, hogy kitakarítottam a konyhát, fürdőt, előszobát, felszedtem a szőnyeget, kétszer átmentem rajta, csillog-villog minden és még mindig szétvet az energia, asszem ez a RedBull hatása, deeeeeee, pillanatok alatt végeztem mindennel és szép rend van, no meg mindenhol gyöngyvirág illat...

Amúgy tiszta takony vagyok még mindig, iszom egy csomó citronyos teát, cuki nélkül édeskével, de baszik elmúlni a náthám.
Reggel takonykór, aztán reggeli után enyhül picit, utána intézkedem, megint előjön, most éppen kapok levegőt, este a legrosszabb, amikor aludni akarok...
Sajna orrsövény ferdülésem van és ez rontja a helyzetem, nehezebben örül a nózim, ezért is rosszabb az allergiám.
Apropó, szedek egy csomó vitamint és ahelyett, hogy hamar javulnék, csak itt szopok mint a torkos...

Mék, tornázom, legyen belőlem valami, aztán meglátjuk, Puszi!

0 megjegyzés: