2010. április 7., szerda

Szép napot!

Ha két napon belül nem múlik el a taknyosságom, akkor asszem irány a doki.
Kezdem unni, hogy véresre fújom az orrom és nem javulok, de ettől függetlenül az étvágyam nem múlik...
Éhes vagyok, de meghúztam a határt és meg kell állnom az evési kényszert.

Mai menüm lehet kicsit meglepő lesz, de mint mondom, most nincs keret magamra főzni.
Ebből adandóan a reggelim:

1 doboz light párizsis hússaláta (cukor mentes light majonézzel) 141kcal és 2 g ch
3 sz abonett 45kcal és 9.6g ch
1 kávé 50kcal és 5g ch

Tízórai nem volt, mert 1. elfelejtettem, 2. nagyon főztem a családnak.

Ebéd:
2 db (tehát egy pár) baromfi virsli 200kcal és 0g ch (pont 10dkg)
Pici paprikás krumpli (4-5 szem, vagy csíkokra vágott krumpli) 150kcal és 20g ch
10dkg sós vizes uborka 10kcal és 1g ch
3 sz abonett 45kcal és 9.6g ch

Uzsonna:
10 dkg alma 30kcal és 7g ch
10dkg narancs 40kcal és 8g ch

Eddig 705kcalt és 62.2g ch-t ettem.
Nem mondom kevés, de hátra van még a vacsora.
Nem tudom még mit fogok enni, nem akarom előre eltervezni, majd kinyitom a hűtőt és megpróbálok reálisan dönteni.
Apropó, tegnap megcsináltam 1 mile tornát.
Tudom nem nagy cucc, de mensi első napján elég jó volt, jól is esett, plusz karoztam.
Ma is megcsinálom a kar gyakorlatokat.
Apropó, kar, készültek rólam újabb képek, amiket nemsokára megosztok veletek, néztem a karom, igaz, 2 centi ment le belőle de semmi változás nem látszik rajta...
Ebből a szempontból nagyon szomorú vagyok, jól elcsesztem a testem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mindegy már, késő bánat ebgondolat.
Hasamból viszont sok ment le, nagyon tetszik, plusz a hajam is sokat nőtt amióta nem szedem a Cypromixet.

Most megyek, mennem kell macskát fésülni, lehet ma még jelentkezem, pláne ha marad bőr a kezemen.

0 megjegyzés: