2010. április 10., szombat

Kipukkadok!

Most ebédeltem be, sziesztázok aztán mozgok valamicskét.
Nagyon korán keltem, baromi fáradt vagyok, így ha lehetne akkor intravénásan adagolnám magamnak a kávét.
Egyszerűen nem tudok leszokni a kávéról, annyira szeretem az ízért, 2 édeskével és pici tejjel.
Most is tudnék inni, de már nem fogok, kettő bennem van, egy harmadiktól bealudnék, inkább pihenek egy fél órát-órát és csinálok pár mile-t.
6kor keltem, menni kellett vásárolni, kiugrottunk anyuval a piacra, majd elmentünk a Lidl-be.
Piacon kaptam egy szép farmert, anya meglepett vele. :-)
37-es méret, nem tudom hogy van ez a számozás, de már baromira idegesít.
Tescos 37-es nem jön rám, a 42-es feljön de nem tudom begombolni, olyan 46-48-as már jó rám.
A piaci vagy kínai 37-es jó rám, de van, hogy farmerba (pl ami most is a nagy kedvencem farmer) 42-es nagy, nah igen, vennem kell megint egy farmert mert kifogytam. :-D
Szóval, ki érti ezt, mondjuk az eladó nő nagyon vágta a témát.
Mondom neki, 42-es farmer kéne, rám néz, végigmér: -rád?42-es?Viccelsz?
Magamba mondom, cikivan, aztán elejtem, hogy ez a farmer ami rajtam van 42-es.
Mosolyog, húzzam már fel neki a kabátom, megnéz...végigmér megint...
Elővesz egy 37-es gatyát.
És lám, mintha rám öntötték volna, az új felsőimmel nagyon csini leszek benne. :-)
Remélem...vagy nem... :-D

Kaját illetőleg elég összevissza napom lesz.
Ébredéskor ittam egy kv-t (50-5) és ettem két db Jó reggelt mogyis kekszet (112-16.4).
Keksz azért kellett, hogy nehogy megint rosszul legyek, mint tegnap.
Hazaérkezéskor megint ittam egy kv-t (50-5).
Majd mamával megreggeliztem :-D.
1 pár baromfi virsli 200-0 és 2 db abonett 30-6.4.
Tízórai egy Lidl diet joghurt volt 152.5kcal és 20.75g ch.
Ebéd:
10dkg brassói és 3.5dkg rizs 222.5kcal és 29.5g ch.

Eddig 817kcalt és 78.5g ch-t ettem, de hátra van még a vacsi, meg lehet uzsi is lesz.
Szerintem gyümizni fogok.
Nem eszem már húst, se abonettet.
Mindenem a gyümölcs és tudom, hogy egy nap nem szabadna annyit enni, de én eddig is ettem, sőt, amikor elkezdtem a diétát minden nap megettem majd fél kg őszi barackot.
Ha az akkor nincs, szerintem nem bírtam volna ilyen jól az elején.
Szóval van itthon alma, eper, narancs, grapefruit, lehet csinálok valami gyümi salit, vagy csak úgy magukba eszem valamelyikből.

Nah, tényleg szusszanok egy kicsit, aztán mozgás!

Legyen szép napod!

0 megjegyzés: