2010. május 27., csütörtök

Csak okosan

Anno anyukámtól kaptam egy Ritter sport csokit, akkor amikor elkezdtem fogyózni.Hm, párommal akkor megfogadtuk, akkor fogjuk felbontani és megenni, amikor elértem az álomsúlyom.
Az első kitűzött célom a 85 kg.
Ma figyelem párom, látom nagyon matat, keres valamit, aztán hallom a zacskó zörgést, odamegyek, megkérdem mit csinál.
Dugdos előlem valamit, sunyin mosolyog, ő bizony nem csinál semmit.
Majd nagy nehezen megmutatja a markát és mit szorongat benne???
Az én egész mogyorós Ritter sport csokim.
Hümmm, felbontotta, elfelejtette a megállapodásunk, figyelmeztettem is, mire számba nyomott egy kockát és visszarakta a helyére.

Ha már a nyalánkságoknál tartunk.
Gyorsan leírom a mai kaja storym, aztán van egy hírem.
Reggelire egy zsömlét ettem és 2 szelet baromfi párizsit plusz megittam két kávét is.
Nem tudom miért, de nagyon rákaptam a kávézásra, nagyon odavagyok érte és egyre kevesebb édeskével iszom.
(Most késő délután is tudnék inni egyet!)
Anno nagyon édesen szerettem a kávét, mostanra meg már elég 1 édeske is bele, valamikor azt is soknak érzem, fura...
Tízórai nem volt.
Ebédre gulyáslevest ettem, üresen.
Második fogásnak pedig tócsnit csináltam, vagy lepcsánkát? Fú, nem tudom mi a rendes neve, reszelt krumpli, pici liszt, tojás, só és bors kell hozzá, összekutyul és elméletileg olajba kell kisütni, de én teflonba csináltam és minden egyes darab alá fél mokkáskanál olajat csurgattam.
Piciket szaggattam belőle és jó vékonyra elkentem, 4 ilyen kis lepényt megettem.
Aztán ebéd után végre kiszabadultam itthonról, elmentem vásárolni, párom azért elkísért.
Holnapra vettem hozzávalókat az ebédhez plusz vettem cicakaját.
Holnap chilisbabot csinálok, szerencsére szereti mindenki és nagyon rég volt.

Nah, a hírek.
Megdicsértek, egy nagyon kedves lány, akit nagyon csípek, és tisztelek.
Tele van kedvességgel, szeretettel, nagyon csinos és okos, 2 évvel fiatalabb, mint én.
Barátkozni nem nagyon merek vele, igaz, hogyha szüksége van valamire, vagy a párjának akkor természetesen segítünk és ők is nekünk, de elhívni egyet fagyizni, vagy ilyesmi, egyszerűen nem merem.
Ők is úgy vannak vele, hogy nagyon sok emberben - jó barátnőben - barátokban csalódtak és ők sem mernek nagyon barátkozni már másokkal.
Mi is így vagyunk a párommal, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy összefutottunk és megdicsért, hogy milyen csinos vagyok.
Nagyon jól esett, hirtelen nem is tudtam mit mondani, biztos elvörösödtem.
Jah, azt leszögezem, hogy az új ruháim voltak rajtam meg a tavalyi pipőkém, amit kifogytam :-D.
Cipőt kifogyni, hát nem gondoltam volna, mázli, hogy lehet szűkíteni, van rajta pánt.

Hajam is rengeteget nőtt amióta nem a Cypromix-et szedem, majd csináltatok párommal fotót és összehasonlítom a régi képekkel, azzal amin olyan 100-105kg-s vagyok.
És ha már a kilónál tartok, ma is ráálltam a mérlegre.
Amióta "rendesen" eszem naponta mérlegelek, én, aki a havi mérlegelés híve.
Sokszor okoztam magamnak csalódást a sűrű mérlegeléssel.
Mensikor nem szoktam, akkor tabu, de egy sósabb vagy magasabb szénhidrátos nap után se szabad ráállni a mérlegre.
Pl babgulyásos kajás napok után a 88 kilómból hirtelen 90.8kg lett, majdnem seggre ültem.
Mai napom pedig meglepetés, 4szer is lemértem magam és mind a négyszer 86.8 voltam.
Fene se tudja hogy csináltam, de megint csak a májam dagadt.
Remélem tudom tartani ezt a tendenciát.

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Ugyi vagy, megy ez Neked, latod? :))))
Ja, nem vesztem am el, tegnap meg elotte este nem volt netunk otthon, nemtudom mi van, szorakozik a szolgaltato, nap kozben van, estere elmegy :SSS Remelem, nem hagynak ott hetvegere internet nelkul!! :o Este skpype ha mindkettonknek jo? :))