2010. május 28., péntek

Kávézó

Nyah, gyorsan csináltam egy kávét mielőtt leültem pötyögni.
Nem tudom mi van az időjárással, egyik pillanatban gyönyörű idő van, csábít ki a természet, másik pillanatban beborul, hűvös szél fúj, lóg az eső lába.
Ilyenkor nagyon elkókadok és egyből nyúlok a kávé után, most mondjuk süt a nap, de állandóan ásítozom, azért merek még egy kávét inni.

Nos, the food-files:
Reggelire 1 zsömlét ettem 2 szelet párizsivel és mellé ittam egy kávét.
Tízóraim egy alma volt, pont Silel skype-oltam, aztán csöngött a kaputelefon.
Gyüttek a Digisek...
Új netünk van :-)
Még akkor kötöttük meg a két év hűségszerződést a Digivel mielőtt megszűnt anya munkahelye...
Volt szolgáltatónknál 6500ft körül volt a tv és a 20/10mbit-es net, plusz a telefon jött rá, annyi amennyit beszélünk.
Most a Diginél a tv (59csatrona) + 30/20mbit net 3000ft és rá jön a telefon.
Havi 1000percet ingyen kapunk és a percdíjjak is olcsóbbak, szóval megéri.
Megint elkalandoztam, nah, szóval a kaja.
Mivel überkorán kivetett az ágy hamar felraktam az amúgy is gyors kaját, 10re már kész is volt a chillisbab.
Ebédem egy nagy tál (nem sajnáltam magamtól :-D) bab volt és egy sajtos stangli, szóval ma nálam szénhidrát nap van.
Jah és most iszom a második kávém.
Hogy kompenzáljam a dolgot, ma már nagyon nem akarok enni.
(kb 1kor fél kettő felé ebédeltem...)
Cöcöcöcö, persze mondom én, de mivel nagyon szeretem a hasam így biztos befigyel majd valami.
Ötlet:
-alma és répa, ha nagyon rágcsálhatnékom van, akkor ezeket fogom ropogtatni.
Sok-sok vizet fogok inni, hogy telítsem a gyomrom.
Estére ha nagyon, de tényleg csak ha nagyon éhes leszek akkor megiszom egy natúr joghurtot.

Ha pedig a szénhidrátnál tartunk, dagadok, de rendesen, a víztől.
Reggel órákig folyik a patak a wc-n, este akkora a bokám, mint egy elefántnak és szorít a zokni most is.
:-(
Gondolom a sok(k) ch miatt visszatartom a vizet rendesen. :-(

Nah, akkor ma már nem zabálok (baszki, pedig olyan finom az a chillisbab, hüpp-hüpp) és nagyon ügyes kislány leszek.

0 megjegyzés: