2010. május 26., szerda

Tele van a hócipőm

Mai kaja-ügy:
Reggel megettem egy pogit és ittam egy kávét.
Utána két óra intenzív takarítás kezdődött, szőnyeget kellett súrolnom, mert az a rohadt szőnyegtisztítógép nem működik...remek...
Tízóraira megittam még egy kávét, rettentően hiányzik a gyümölcs, de nem merem mondani, nem akarok plusz költségeket...
Anya másképp látja a helyzetünket, ne aggódjak, majd lesz valahogy, Isten megsegít minket, én a mai világgazdasági helyzetben nem tudok ilyen pozitív lenni, de Istenben bízom, feltétlenül.
Ebédre gulyáslevest főztünk és palacsintát.
Levest kenyér és zsömle nélkül ettem, üresen, finom volt, palacsintát pedig Tefalba sütöttem, olaj nélkül és jó vékonyra "öntöttem", könnyű kis szeleteket kaptam.Van itthon Linessa jam-em, epres, nagyon finom, 3 palacsintát csináltam magamnak, abból kettőt megkentem de csak egyet ettem meg, nem szeretem a palacsintát, de most nagyon megkívántam és finom volt.
Uzsonna szerintem nem lesz, esetleg a másik töltött palacsintát megeszem, vacsora pedig kérdéses...
Más:Megint idegeskedhetek, említettem a támadást, egyszer már elkezdtem leírni a történetet, de nem tettem közzé a bejegyzést.
Nem félek, ne erről van szó, csak ha kutatnak utánam nem akarom hogy megtaláljanak.
Nem véletlen kapok jelszó-emlékeztető e-mail visszajelzéseket sem, most lecseréltem mindenhol a jelszóm jó nehézre.
Szóval, az überbátor férfi, aki rátámad egy nőre és egy 60 kilós gyerekre, no meg a kedves neje, aki az emeletről kiabál le, hogy:-Verd meg, verd meg, plusz, te dagadt kurv@!, szóval megint nem nyugszanak.1 órája történt, hogy kinéztünk az ablakon, valaki eszeveszetten bömbölteti a zenét, természetesen az überbátor emberünk volt, neki dölve másik 2 kancig@'nnyal a kocsijának, gondolom tekintsük jelzésnek, esetleg fenyegetésnek...Remek...
Megjött a kedves nejének a familiája is, remek...Áááááááááááá.
Kocsijaink a térfigyelő kamera alatt vannak.
Tegnap ugye kaptam gázsprayt, az is nálam lesz mindig.
Bakim igaz feltörte a lábam, de nem fáj annyira, hordani tudom.
Ma akartam menni a kínaiba cipőfűzőt venni, de mama lebeszélt, nehogy megtámadjanak, várjunk pár napot.
Ismét csak azt tudom mondani, hogy remek.
Ne menjek ki az utcára mert megtámadhatnak, és a rendőrség addig nem tesz semmi, amíg vér nem folyik...
REMEK!!!
Ilyenem van, a páromnak Defelon CS, állítólag az jobb, én azért kértem ezt mert picike és a farmerzsebembe is elfér.
Remélem nem kell használnom...
Beraktam ezt a képet a Defenol-ról, de most ne a palack legyen a lényeg, hanem a tartása.
Most olvasgattam utána és azt írják, a gázspray-t erősen kell tartani, megmarkolva, és a hüvelykujjunkat kell használni a lenyomáshoz, így nehezebben veri ki a támadó a kézből.

Szeretnék már nyugalmat, kis nyugalmat, lakásnak se tudunk annyira örülni, mint szerettünk volna, nem elég, hogy anyu elvesztette az állását, még ez is...

2 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

Green Tea, remélem nem lesz semmi baj! Hogy lehetnek ilyenek az emberek??!! Kedvesednek nincsenek szekrény vállszélességű barátai, talán azok tudnának beszélni ezekkel...?

GreenTea írta...

Úgy vagyok vele, hogy a bosszú bosszút szül.
Esténként nem járok el itthonról, fényes nappal pedig nálam a spray, ha megyünk valahova akkor többen megyünk, anya, párom és én.
Egyszer vége lesz, biztos.