2010. augusztus 31., kedd

Élek

Nyalogatom a sebeim, ez már elég jól megy, mind ezek mellett keresem a kiutat az alagút végéből, de egyenlőre a fényt sem látom.
Próbálok baromi pozitív maradni, amennyire csak lehet, kisebb-nagyobb sikerekkel. :-)
Hiányzik a barinőm, remélem neki jobban telnek a napjaim.
Ma van Helgám szülinapja, sok-sok boldogat!!!

Reggelim:
1kv 50-5
2sz tk toast 120-20
4sz light szalámi 44-0
2sz lapka sajt 110-3,2
Ö:324kcal-28,2g ch

Tízórai nem volt.

Ebéd:
1 paradicsomos ciabatta (isteni, sajnos...) 300-50 (tipp)
kb 20dkg majonézes kukorica saláta (édesítős, de olajos) 350-30 (tipp)
3 kisebb őszibarack 150-30
Ö:800kcal-110g ch

Mivel a ciabatta és a kukisali pontos kcal és ch tartalmát nem tudom ezért csak tippelek.
A ciabatta 9dkg volt, a kukisalim meg édesítős és fél dobozt ettem meg, azaz kb. 20dkg-t.
Eddig sacc/kb 1124kcal és 138,2g ch-t ettem, azaz ma már nem kéne ennem.
Mivel emberből vagyok így nem fogom kibírni!
Marad a gyümölcs, esetleg egy kefír vagy natúr joghurt este.
Ha sikerül tartanom akkor sem eszem 1500kcalnál többet és tudom tartani a 150g ch-t is.
Meglátjuk, ha nem idegeskedem nem vagyok éhes. :-)

2 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

Szia!!! Már írni akartam, hogy szuper ügyes vagy!!! Gratulálok a 7-hez, és a rengeteg laadott kilóhoz! Végig csinálod! A nehezén már túl vagy! Fel a fejjel!!

GreenTea írta...

Szia Milo!
Remélem most már rendszeresem írsz, irgum-burgum! :-)))
Hiányoznak az írásaid!