2010. szeptember 1., szerda

Esti zárás

Pluszba a vacsim:

3sz tk toast 180-30
5sz light szalámi 55-0
4sz lapka sajt 108-3,2
1 paradicsom 22-4

Ö:365kcal és 37,2g ch.

Egész nap 1141kcal és 139,9g ch-t ettem.
Vannak nehéz pillanatok ám, főleg amikor a páromnak csinálok finomságokat.
Most is berendelt két szendvicset.
Pick téli szalámi került bele.
Megéreztem az igazi téli szalámi illatát és hát majdnem elcsábultam.
Ilyenkor nehéz, kimondottan nehéz egy kényszerzabálónak.
Lelki szemeim előtt láttam, ahogy sunyiban megeszek egy szelet zsíros téli szalámi szeletet.

...

Azt hiszem nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust! :-)
Azé' ellen tudtam állni neki és ennek örülök.
Sajnos az éhségem viszont megmaradt.
Azaz igazság, hogy nem is vagyok éhes, mert jól esett a vacsora és bőven elég volt, viszont az agyamnak ehetnéke van.Kattogok nagyon, de úgy sem eszem, sok-sok folyadékot iszom, lenyomok mindjárt egy light üdítőt, hátha attól jobban leszek.
Félre értés ne essék, nem vagyok rosszul, csak az agyam enne...
Észhez kell térnem. :-)

Nem tudom mikor lesz stagnálásom, de!
Karácsonyra nagyon szeretném elérni a 75kg-t, nagyon örülnék neki!Stabil 75kg, jövő nyárig pedig meglehetne ütni a 65kg-t.
Egyenlőre legyen meg a 75, aztán tervezek tovább.

0 megjegyzés: