2010. szeptember 2., csütörtök

Helyzetet jelentek

Ma elvoltunk párom mamájával dietetikusnál.
Mint kiderült cukorbeteg, a diétát pedig nem tartja (nekünk azt mondja tartja meg a dokinak is).
Lényeg, emelték az inzulin adagját, duplájára plusz 2 helyett 4 alkalommal kell szúrnia magát.
Ő tudja, csak ne füllentene.
A legszebb az egészben, hogy zsír és fűszermentes diétát kéne tartania és napi 180g ch-t ennie.
Ehhez képest tésztát tésztával eszik plusz körömpörkölt és társait.
Próbáltam kicsit kioktatni, de nagyon szeret enni, és mint tudjuk aki akar az tud is, de ő szerintem nem akar...

Jól vagyok, viszonylag, szomorkás a hangulatom, úgy ahogy az időjárás...
Anyuék nagyon hiányoznak!!!
Sajna anyukám még mindig nem talált munkát, mindig hitegetik, hogy visszahívják, de semmi, ahogy nekem sem.
Sulira szept.20-24 között kell jelentkeznem és még nem is biztos, hogy felvesznek.
Addig is munkát keresek gőzerővel és ha nem sikerülne még mindig ott a suli lehetősége.

Kaja-ügy:

Reggelim:
2sz tk toast 120-20
4 sz szalámi 44-0
csemege uborka 20-3
1 kávé 50-5
Ö:234kcal és 28g ch

Tízórai 1 kávé 50-5

Ebéd:
1 adag chilisbab 350-30
1 sz tk toast 60-10
1 barack 40-9
Ö:450kcal és 49g ch

Eddig összesen 734kalória és 82g szénhidrátnál járok.

Délután be fog figyelni egy szelet light Charlotte torta.
Annyira szép lett.
Azt hittem nehéz lesz megcsinálni, de pofon egyszerű volt.
Roxa receptje alapján csináltam ezt is, picit változtattam rajta, de kalóriában szerintem annyira jövök ki, mint ő.
Inkább számolok picivel többet.
Egy tuti a piskóta tésztát 5 tojgliból csináltam és sajna fehér liszttel készítettem, mert sehol nem kaptam durumlisztet.
Hihetetlen finom és könnyű tésztát kaptam, páromnak nagyon ízlett, remélem a végeredmény is ilyen finom lesz. :-)
Cirka (durván) 150 kalória lehet egy szeletben, tehát bőven belefér a napi adagomba.
Fele annyira ki lehet hozni egy ilyen sütit, mintha boltba megvennénk csillagászati áron.
És ami még nagyon fontos: mi csináltuk, mi szenvedtünk vele, ezáltal kalóriát is égettünk!!! :-)

Este jelentkezem!

0 megjegyzés: