2010. december 7., kedd

Gesztenye nyomor

Idén több gesztenyét már tuti nem eszek.
Ha jó áron is lesz, akkor se fogom engedni a páromnak, hogy vegyen.
Egyik kedvenc csemegém, de a nyomorba dönt.
Kevés dolog van aminek nem tudok ellenállni.
A pogácsa a mindenem, azt már legyőztem...
...karácsonyba a forralt bort, a gesztenyét és a töltött káposztát szeretem.
Ha valaki olvasta a tavalyi karácsonyom, akkor azt tudja, hogy a töltött kápit ki nem hagyom.
Ha kenyeret eszem hozzá, az csak is teljes kiőrlésű toast lehet (max. 2 szelet), ha pedig a tejfölt se akarom elhagyni akkor is max 10-12%os lehet.
Holnap csinálunk forralt bort, már eldöntöttem hogyan tudnék kcalt és ch-t spórolni.
Fűszereket, citromot, narancsot nem spórolom ki, viszont mielőtt cukrot raknék belőle kiveszek magamnak egy kis forralt bort és abba édesítőt fogok rakni.
Gesztenyét pedig nem eszem és kész...

Hogy miért is rinyálok a gesztenyén?
Ma megettem a tegnapi maradékot, 20-22dkg lehetett.
Ebédre ettem, reggel ügyeltem az alacsony kcal és ch-ra, vacsorám pedig könnyű volt.
Remélem pénteken a következő mérlegelésnél nem fogok csalódni.
Ma kellett ennem lenmagot mert kép napja nem ettem és megint szenvedtem, úgy látszik ennyit számít egy-egy kanállal.

Mai étrendem számokban:
Reggelim:
1 kávé 50-5
2 tojás 140-1
3sz abonett 45-10
Ö:235-16

Tízórai még egy kávé 50-5.

Ebéd:
25dkg gesztenye (inkább felfelé kerekítek de nem volt ennyi) 420-82.

Uzsonna nem volt.

Vacsora:
1 linessa joghurt 105-17
1 alma 60-14
kis kanál lenmag 60-10
Ö:225-41

Egész napi adagom:930kcal és 144g ch.

Ch ott van a toppon! :-)

Megyek, pihenek, húzós napom volt!

0 megjegyzés: