2010. december 11., szombat

Hull a pelyhes

Egész nap esik a hó, hol eláll, hol szakad, hol szállingózik.
Voltunk állatot etetni, majd sétáltunk egy nagyot a csónakázó tónál.
Családnak lasagne-t csináltam, magamnak bazsalikomos csirkemell falatokat tavaszi zöld körettel.

Pár szó a bazsalikomos csirkemellről:
Nem kell valami nagy dologra gondolni ám, a csirkemellet csíkokra vágtam, meg fűszereztem ízlésem szerint.
Most csak sült csirke fűszersót használtam, aztán láttam hogy van itthon szárított bazsalikom is.
Szórtam abból is egy jó adagot a csíkokra, majd elő egy jó teflon edényt, pici olaj bele, rá a csirkemell, kicsit megkapattam, majd vízzel felöntöttem és fedő alatt puhára főztem, a végén pedig a maradék vizet elforraltam róla.
Tavaszi zöldség köretet ettem mellé, ami mirelit volt, azt vegetás vízben főztem meg.
Tálaláskor a husit a zöldséggel összekutyultam és kész.

Reggelim:
1 kávé 50-5
1 linessa joghurt 105-17
1 ek lenmag 60-5
2 db győri jó reggelt keksz 112-17
Ö:327-44

10órai:
1 cappucino 50-5

Ebéd:
1 adag gyümölcs leves 97-20
1 adag bazsalikomos csirkemell 290-1
18dkg tavaszi zöldség köret 161-22
Ö:548-43

Eddigi fogyasztott: 925-92

0 megjegyzés: