2011. március 21., hétfő

Este van, este van...

Végre, lassan libbenek a zuhany alá, aztán fekszem, jön Dr.Csont bár tartok tőle hogy elalszom.
Szóval egész délután csavarogtam, sétáltam és nagyon fáradt vagyok.
Lábamban van min. 5 km, többet is ettem ma és torna persze nem volt, majd holnap, ha jó kedvem lesz 20 perc Felsőtest és 20 perc comb.
DE!
Holnap van párom szülinapja, reggel korán kell kelnem.
Kedvenc süteményét fogom csinálni, Hólabdát vagy más néven Kozák sapkát.
Nem egy tipikus születésnapi étel, de ez a kedvence.
Ha valami tortát sütnék neki enne belőle max egy szeletet a többi meg már nem érdekelni.
Így karácsonyi feelingű sütit kap szülinapjára.
Ezen kívül főzök neki barna mártásos karajszeleteket krokettel, a karaj überlight husi, a barna mártás se kcal bomba, így én is fogok belőle enni, de krokettet biztos nem fogok enni, majd főzök ki kis tésztát.
Azt hiszem ennyi minden vár rám holnap.

Eledelem ma:
Ebédig tudjátok, aztán elmentem csavarogni, félúton megettem egy fél szelet kapucíner szeletet.
Még 1 hete kaptam a páromtól, azóta itt figyelt az íróasztalon, ma engedtem a csábításának.
Aztán elmentem felsőhöz venni valami "takaró díszt", vállfa kilukasztotta, icipici lukak lettek rajta és mivel egy szexi felsőről van szó így nem akartam kidobni.
Kis virágokat kapott, aranyos lett és nem feltűnő.
Hazaérve megettem egy almát és 5 db mézes Győri kekszet.
Utána elmentem még futóhelyeket feltérképezni, nem tudok dönteni, majd kikérem Szil barátnőm tanácsát, mondom már csak egy nadrág és a jó idő kell a futáshoz.

Vacsorám 1 szelet piskóta volt, natúr, semmi töltelék, amit leöntöttem 250gr Linessa natúr joghurttal oszt szépen kényelmesen bekanalaztam.

Számokban:
Du folyamán:
Fél kapucíner szelet 70-11,5
1 alma 60-14
5 db győri keksz 95-11,5
Ö:225-37

Vacsora:
1 kocka piskóta natúr 160-19
250gr n joghurt 98-12,5
Ö:258-31,5

Egész napi:1196-151,5

Tyű, rég ettem ennyi ch-t, de most valahogy kellett, egész nap édes cuccokat kívántam, kis sütikét és meg is kaptam.
Holnap nem tudom fogok e enni a szülinapi sütiből, ha megtudom állni, akkor én a maradék piskótából akarok valamit csinálni magamnak.
Nagyon bejött ez a zabpehelylisztes piskóta tészta, csak ajánlani tudom.
2 napja eszem, még van 3 adag belőle, remélem eláll még egy kis ideig.

Most megyek zuhanyozni és fekszem. Szép éjt!

1 megjegyzés:

Sil írta...

Boldog szulinapot parodnak :))