2011. március 20., vasárnap

Vasárnapi zárás

Ebéd után sikerült kicsit mozogni, RR Add önmagad felsőtest volt és a 3*15 felülés.
A felülés még mindig vacakul megy, RR már annál jobban.

Családnak aranygaluskát csináltam, eszembe jutott hogy kedves ismerőseinknek is kéne vinni kóstolót, így elsétáltunk hozzájuk, gondoltam, majd utána sétálunk egy nagyot a párommal mert délutánra szépen kisütött a nap és majd 10 fok is volt.
Gondoltam én, viszont nagyon eltrécseltük az időt, így már csak a Lidl-be rohantunk el rágóért ha lett volna, de pont nem volt.
Viszont én kaptam egy 60 dekás túrós derelyét, 191kcal és 31g ch van 10 dekájába, szóval csak apránként fog elfogyni.

Holnapra van még egy rakat piskótám.
Lehet összedobok majd valami levest még mellé.
A többieknek is marad galuska, így nem kell főznöm, max kis vanília sodót csinálok még.

Étrendem mára:
Reggeli:
1 kávé 50-5
2 db tormás sonkatekercs 110-2
2 db töltött tojás 82-0
kis adag francia sali 61-11
2 abonett 40-8
Ö:343-26

Tízórai nem volt.

Ebéd:
Utolsó adag parileves 74-8
1 adag piskóta öntettel 191-23
Ö:265-31

Részeredmény:608-57

Uzsonna:
1 alma 60-14 (szép nagy, 20 dekás almák, én torna után, a trécselés közbe ettem meg)

Vacsora: (Ez már Lidl után volt)
250gr linessa natúr joghurt 98-12,5 (Most akciós, 119ft/500gr a Lidl-ben)
20dkg alma 60-14
10dkg narancs 40-8
Ö:198-34,5

R:866-105,5

Kevéske így, lehet még eszem kis sajtot, esetleg valami felvágott félét, egy kis virslit, de szénhidrátot már ilyen későn nem szeretnék enni.

Ha a héten megjön a jó idő akkor lehet futok egy kicsit, csak egy vacak nadrágot kéne beszereznem.
El sem tudjátok képzelni milyen vacak azért, na jó, nem vacak, csak anyagilag győzhetetlen a ruházkodásom.
Az összes létező ruhámat le kellett cserélni, sőt, nem fogjátok elhinni még a bugyijaim is kezdenek leesni rólam.
No azt ugye nem fogok turkálóba venni, de bízom benne, hogy valami szabadidő nadrágot majd tudok turizni.
Alig várom már a szerdát, megyek megint, hátha sikerül megint kifognom valami cuccost!
Biztos írtam, hogy találtam Fehérváron egy nagyon jó turkálót, ahol minden szerdán 70ft/db a ruhák ára.
Így lett 4 farmerom, 3 szép és csinos felsőm 500ft-ból, plusz kaptam egy új övet, mert a régi...
...hajjj, le fogom fotózni, szóval a régire már ezer egy lyukat fúrtam, hogy minél szűkebbre tudja húzni és már agyonkopott.

Szóval, jó idő, gyere kérlek!

0 megjegyzés: