2011. május 4., szerda

Ciki van

Avagy hogyan lesz a tojásos lecsóból mirelit túrós derelye...

Történt ugyanis, hogy felfedeztem az üveges lecsót a boltok polcain.
A paprika és a paradicsom ára az egekben volt, párom és én pedig lecsóra vágytunk, így vettünk egy üveggel próba gyanánt.
Ma végre eljött a várva várt nap, tojásos lecsót fogok enni.
Hát kérem, első kóstolás után mindenféle színben játszottam.
Borzalmas íze volt az üveges lecsónak, két tojás oda lett...
...így történt, hogy farkas éhségembe benyúltam a mélyhűtőbe és elővettem egy csomag túrós derelyét, még anno a párom vette nekem, azóta ettem már belőle és mivel beosztással élek, így jutott mára is, sőt, még maradt egy adag vészhelyzetekre.
Bundát nem pirítottam hozzá, kb. másfél deci natúr joghurtba kevertem egy kis kakaóport és pár csepp édesítőt.

Más:
Hócipőm tele van időjárással.
Reggel voltam a kertben, nyeltem egy nagyot mielőtt beléptem, rettegve.
Tegnap délután hatalmas vihar ért el minket, eső nem volt, a szél viszont annál nagyobb volt.
A szél nagyon meggyötörte a málnát, több ágat letört.
A cseresznye, meggy és barackfa meglepetésemre nem szenvedte meg a vihart, csak pár termést láttam leesve.
Ami nem tetszik az a cékla, el van feküdve, ahogy a párom dinnyéje is.
Cukkini, tök 1-1 db van, de itthon még van palánta, ha visszajön a jó idő akkor ültetjük ki őket.
Spenótot nem találom...érdekes...
A saláta épségben!Hurrá!
Az uborka ágyása pedig tele van vakondtúrással, ahogy a kaprom helyei is...
Szerintem még nem vagyunk elkésve, itthon van paprika és paradicsom palánta, de kell venni, mert nem sok bújt ki magról.
Van rebarbara palántám is, remélem lesz is belőle valami! :-)

Ó, ha látnátok a steviám!
Át lett ültetve szép nagy cserépbe és kap tápoldatot is, hatalmasra nőtt 3-4 hét alatt és csodaszépen fejlődik.
Már szedtem le pár levelet, szárítom őket és kávédarálóban fogom őrölni, aztán kipróbálom.
Ha nem jön be, akkor megpróbálom a forrázott leveleket.
Üvegbe eltéve, hűtőben tárolva folyékony édesítőm lenne így, az sem rossz ám!
Remélem finom lesz! :-)

Már ittam két kávét, de egy harmadikat is megtudnék inni.
Majd ha megyek etetni lehet két cicasimogatás között elszürcsölök egyet.
Apropó cicák, az új jövevénynek elkezdett kinyílni a szeme.
Kis Bogyókám, nagyon visított amikor felvettem, jó éles hangja van! :-)
Nem is tudom mi lenne velem nélkülük.
Annyi kedvességet és szeretetet kapok tőlük, néha többet, mint egy embertől (nem a páromra gondolok!).

Kaja-ügy:
Reggel nyitottam a kávéval, borzalmas fejfájással keltem.
Aztán irány etetni, útközben vettem friss zsömlét.
Itthon ettem egyet, szendvicsnek készítettem.
Pici light margarin, 3-3 szelet light szalámi (ketté vágtam a zsömit) és savanyú káposztát ettem hozzá.
Tízóraim még egy kávé volt meg egy kis gyomor ideg, de ezzel nem foglalkozunk.
Ebédre a már említett túrós derelye volt, ami 170kcal és 31g ch/10dkg/3db.
Mellé az öntet, zsírszegény Linessa natúr joghurt, kb másfél dl.
(Valamelyik nap leültem a seggemre, Lidl-be szomorúan tapasztaltam mennyire felmentek az árak. A régi Linessa gyümis joghurtok ha jól emlékszem 125gr vagy 150gr 59ft helyett 75ft lett...DURVA!!!)
Kis kakaópor kb 1 kávéskanál nem tudom hány gr lehet...
Ó, meg volt egy kis tányér paradicsom leves ala Light. :-)
Kb, ennyi.
Délután gyümi lesz, gondolom alma.
Este meg ízesített natúr joghurt és keksz meg megint gyümi lesz, gondolom, ha a párom másként nem ossza be az estét.

Az időjósok délutánra ígérték a szél enyhülését, jó is lenne, mert megőrülök itt a négy fal között.
Elő kellett vennem a téli kabátom, mert csak 10 fok volt reggel, most sincs több, de egy sétának nagyon örülnék.
Este még lehet írok, ha lesz miről...

0 megjegyzés: