2011. május 5., csütörtök

Csütörtök reggel

Atya világ! 9-ig aludtam, nagyon durva... És állandó kávé éhségem van.
Túl vagyok az etetésen, a kiscica nagyon szépen fejlődik, egyre nagyobb és jó dundi! :-)
A kertet ma már kéne öntözni, de még mindig hülye szél van.

Vettem friss zsömlét és megkóstoltam a helyi pékségben kapható korpás zsemlét.
Jajj, mennyei finom, de nagyon drága.
A sima zsemle, kifli 18ft/db, a korpás 65ft/db, sajnos. :-(
Rozsos zsemlét akartam enni, de az nem volt, az se olcsó 45ft/db.
Nagyon drágák lettek a pékáruk, mivel én intézem a bevásárlást napi szinten "hüledezve" tapasztalom, hogy napról napra mennek fel az árak.
Gondolom a majd' 400ft-os benzinár (is) az oka, nem lesz ez így jó...
Mi etanolt tankolunk, lassan az is 300ft, de már azzal is spórolunk.
Ahova tehetjük gyalog megyünk, párom csak munkához használja, vagy ha nagy bevásárlás van (15-20kg macskaalom, 2-3 karton ásványvíz) akkor vesszük elő a verdát.
Illetve ott a jó öreg kétkerekű!
Nagyon szeretünk tekerni, de azt csak kikapcsolódás céljából használtuk eddig, vásárolni még nem voltunk bicajjal.

No, szóval, túl vagyok a reggelin, ami a következő volt:
-1 kávé keléskor, aztán etetés és vásárlás,
-1 korpás zsemle, pici light margarin, 4 szelet snidlinges párizsi, 1 kisebb paradicsom, negyed zöldpaprika,
-még egy kávé.
(És úgy, de úgy innék még egyet!!!)

Ebédre gulyáslevest eszek, nem én főztem, majd a krumplit kihalászom belőle.
Szeretnék valami édességet így sütök egy kis muffin-t.
Még nem döntöttem el milyen lesz, rebarbarám sajnos nincs, de lehet kakaós, almás-fahéjas vagy citromos lesz, meglátjuk, egy tuti, zabpehelyből készül!
Nagyon szeretem a zabpelyhes muffin-t, kívül finom ropogós, belül mennyeien puha.

Aktivizálom is magam!
Mindenkinek szép, szebb, szélmentesebb napot kívánok, délután szerintem jövök receptekkel.
(Vagy nem, benéztem a hűtőbe és hiány van, lehet elküldenek bevásárolni...)
Pápuszim!


0 megjegyzés: