2011. május 19., csütörtök

Gyors bejegyzés

Írok pár sort, aztán tova el jobbra.
Menni kell tojásért, egy darab sincs itthon és az nem jó.
Ma még elméletileg van akcijó a madaras teszkóba így oda sietek.

Rengeteget ettem ma, és még mindig 2 óra sem.
Reggel 1 kávé után pucoltam epret, kb másfél dl natúr joghurtot kikevertem egy kis édesítővel és a kávéskanál kakaóporral, így ettem az epret és nagyon jó feeling-je volt.
Utána irány a verda, ahol megpróbáltunk fóliázni, de technikai okok miatt nem sikerült, pár órát elcsesztünk vele.
Közbe megettem egy fél cerbona müzlit.
Ebédidőre értünk haza, két húsgombócot ettem paradicsom szósszal és három kocka sütit.
Nassiként megint egy adag eper csúszott le fél-egy deci natúr joghurttal.

Most csöndbe vagyok, mert annyit ettem, hogy mozdulni nem bírok, pedig fel kéne öltözni és elmászni azért a tojásért!!!

0 megjegyzés: