2011. május 20., péntek

Pár sor

Reggel megint arra keltem, hogy süti a nap a fejem.
Nem tudom este úgy elhúzni a függönyt, hogy reggelre ne sütne be a nap.
Se baj, korán keltem lett időm mindenre, eddig.
Reggel kávéztam, ittam egy cukkermentes dühítőt, vagyis üdítőt.
Aztán ittam párommal egy cappucinot és indult a nap.
Etetés, bolt, megint bolt és végül bolt, csak három helyre kellett mennem. :-)

Miközben a pékségbe várakoztam a meleg és friss zsömlére megittam még egy cappucinot, gondolom az már nem volt cukkermentes...

Hazajövet ettem fél korpás zsömlét, lemértem, majd 80gr egy egész zsemle!
Most ilyenkor mi van, mennyi lehet így a kalória és ch tartalma???
Ha valaki tudja, KÉREM ÍRJA LE!!!
A normál zsömik 45 vagy 55gr-osak!
Amúgy pici vajjal kentem meg és két kis paradicsomot ettem hozzá.

Utána indult a főzés.
Srácoknak pizzát sütöttem, párom anyja meg karalábéfőzeléket rendelt, nekem még mindig van paradicsomos húsgombócom és sütim, sőt, holnapra is maradt, legközelebb csak vasárnap kell valamit főznöm.

Számokban:
Reggel:
1 kávé és egy cappucino 100-10
fél korpás zsömle 100-15 (??? Most csak tipp!, neten amit találtam, de súlyt nem ír: 126-24/db)
pici light margarin 45-0
10dkg paradicsom 22-4
Ö:267-29

Tízórai: (Majd elfelejtettem)
1 kávé, autómatás
fél Cerbona cukkermentes müzli

Ebéd:
2 gombóc szósszal 260-20
3 kocka Nevesincs süti U1 363-37,5
Ö:623-57,5

Most rohanok tova, dolgom van!
Szil barinőm meg lassan világra hozza a babáját, egész nap rá gondolok!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Intuitív étkezés írta...

Szia!

En egy masik fogyokuras naploban lattam, hogy korpas zsemle 70 g 180 Kcal. Amugy nem talaltam fellelheto infot a zsomlek nagysagarol (amir tok hulyeseg, mert nincs szabvany darab szerintem)

Azert remelem ez segit!

Udv,
Elefantbebi

GreenTea írta...

Szia!

Köszönöm az infót, nekem ez is sokat segített!

Én csak egy darab korpás zsemlét szoktam venni, azt eszem pici light margarinnal és valami zöldséggel esetleg valami felvágottal.

Úgy tudom az átlag sima lisztes zsemlék 55gr-osak, de az ilyen "spéci" zsemlék ált. más súlyba is vannak és a neten nem mindig találok infót.

Köszönöm még egyszer a fáradozásod!