2011. május 21., szombat

Szombat akkor piac

Voltunk reggel piacon.
Ledöbbentett a drágaság, egyik napról a másikra csak drágulnak a dolgok.
Szerettem volna rebarbarát, de nem vettem, inkább imádkozom és megvárom amíg lesz valami a csemetéimből.

Döbbentem olvastam és néztem a tv-ben a hírt: már most bejelentették a gazdák a drágulást.
Kérem tisztelettel, a legsatnyább almát is ma 259ft-ért vettem/kg!!!
Hova akarják még emelni az árakat???
A legolcsóbb krumpli kilója 200ft, a hagyma szintén.
Szerettem volna karfiolt, de 249ft alatt nincs, az 500ft-os árat már le se merem írni.

Elszomorít nagyon.

Az alma, a krumpli, a hagyma totál alapvető élelmiszeretek, a kisbabáknak kimondottan kell az alma, mi van ha valaki nem tudja megvenni a gyermekének?
És ismétlem, a legolcsóbb árakat írtam le, valahol 1 kg gyönyörű piros almáért 550ft-ot is elkértek!

Más:
Kaja-kaja és kaja...
Ma nem főztem, majd holnap fogok.
Reggel 1 kávét ittam, fél korpás zsömlét ettem pici light margarinnal és paradicsommal.
Tízóraira még egy kávét ittam és egy bécsi kockát ettem meg, amit még a párom vett nekem tegnap, de elraktam mára (linzeres tészta feelingje van és diós töltelék).
Piacon megettünk párommal egy kakaós csigát.
Ebédem a 2 húsgombóc volt paradicsom mártással és 3 db Nevesincs süti.

Kipukkadok...

Kakaós csigáról jut eszembe.
Napok óta kakaós csiga mániám van.
Mikor gyerek voltam édes drága nagyikám mindig olyat vett nekem aminek ropogott a széle.
Héten már 2 csigát is vettünk de egyik se volt olyan, mint a gyerekkoromba...

Délután kertezni kell, ültetünk még paradicsomot és paprikát, mert a múltkori esőt, szelet megsínylették.
Holnap zablisztből csinálok nokedlit, sovány sertés húsból pedig pörköltet és savanyú káposzta lesz hozzá.
Levesnek pedig húsleves lesz, de ha holnap is dög meleg lesz akkor kihagyom az evészetet.

No, most ennyi minden jut eszembe.
Szép hétvégét!

0 megjegyzés: