2012. február 8., szerda

Izgalom

Tegnap este még habzsoltam egy kicsit.
Este ettem két abonettet, mellé baromfi löncs husi volt, olyan 70-90gr.
Desszertnek megettem 1 pohár kókuszaromás joghurtot és egy narancsot.

Most kegyetlenül fáj a fejem. Gondolom a hormonok. :-)
Ettem olyan 10-15gr csokit, még megmaradt mikulásról a Mikulás feje. :-D
Jelentem, kivégeztem!

De hogy pontos étrendet írjak, íme:

Reggel 1 kávét ittam, utána irány etetni, itthon egy pohár kefirt ettem 3 abonettel, 4 szelet Linessa szalámival és egy almával.

Utána irány a főzés:
-tárkonyos csirkeragulevest főztem, magamnak egy-két kávéskanál natúr joghurtot raktam bele, a család most tejszínmentesen kérte,
-csináltam gyros husit, de kár volt, mert a párom gyomra nem jó mostanában (majd jó lesz nekem holnap virsli helyett...),
-magamnak még 70-75dkg párolt gombát főztem (hagyma, olaj, fokhagymás fűszer és a gomba), egyszerűen nem tudok betelni vele...,
-ezen kívül sütöttem káposztás és almás rétest.

Elfáradva nem vagyok, de vacakol a fejem...

Ebéd előtt csak almahéjat csipegettem, egy teát ittam, bele-bele kóstoltam a gyros husiba, párolt kápiba, tényleg fegyelmezett voltam. :-D

Ebédre egy tányér ragulevest ettem, 1 adag párolt gombát 1 pár (8dkg) baromfi virslivel, házi diétás savanyúval (káposzta, hagyma, répa keverék).
Most ettem meg a Mikulás fejét.
Csábít a rétes, de inkább gyümizni fogok, narancs lesz szerintem.

Lassan rohanok vissza a konyhába, cicáknak főznöm kell, husis tésztát akarok csinálni nekik, de még löncshúsért el kell rohannom.

Imádom a páromtól kapott hótaposóm!

Délután még jelentkezem!

0 megjegyzés: