2012. február 6., hétfő

Zabálás a köbön

Kelekótya napom volt ma, rohanás, rohanás, habzsolás.

Állatkáimra nagyon vigyázok, hideg van éjjel, a garázsba vackoltak be.
Próbálok mindig meleg ételt adni nekik, de valamikor válogatnak.
Párom szerint sok nekik a kaja, én még a garázsba is rakok ki nekik száraz tápot.

Reggelim:
1 kávé, 2 abonett, 3 szelet párizs, pici natúr joghurt, narancs.

Tízóraim:
1 cappucino

Ebéd:
1 tányér leves, pici répával, tésztával.
Találtam egy nagyon kevés kelkáposzta főzit meg egy db virslit.
(Szerintem 1 hétig is ettem...)

Útközben:
1 gyümölcsös müzli.

Itthon:
1 gauda sajtos zsemle, 1 kocka sajt, 2 csemege uborka.

Délután literszámra teáztam.

Vacsorám, ne ez durva volt...
2 alma, 2 narancs, 1 pohár natúr joghurt (kókuszaromával).

Dugig vagyok.

Az állásinterjú jó volt, kellemes beszélgetés volt.
Több, mint 600 jelentkező volt, van 1 munkahelyre.
Csütörtökig visszaszólnak, hogy bekerültem e az utolsó körbe, ott már csak hárman maradunk.
Meglátjuk!

Szomorú a helyzet ebbe a durva országba... :-(

0 megjegyzés: