2012. február 5., vasárnap

Tegnap és ma

Tegnap délutánom Csillával csúcs szuper volt.
Igazi csajos, beszélgetős nap volt mennyei finom teák társaságában, jobban nem is érezhettem volna magam.
Sikerült színt vinnie az életembe, kis napsugarat a szakadó hóesésben, elterelte a gondolataimat.

Kicsit magam alatt vagyok, nagyon sokat idegeskedem a citológia miatt.
Ugyan kaptam gyógyszereket, de tetőzi most a dolgot, hogy össze-vissza elkezdtem vérezni tőlük.

Holnap megyek egy állás interjúra, utána lehet felhívom a dokim.

Ma reggel annyira bal lábbal keltem, hogy belekötöttem a páromba.
Kis veszekedés, kibékültünk, aztán bevettem egy Valeriana-t.
Szégyenlem magam emiatt, nem szeretek ilyen lenni, de most tényleg nagyon-nagyon sok(k) a stressz.

Tegnapi napom étkezésügyileg:
Reggelim 1 kávé, sok-sok tea, fél kakaós csiga, fél mini kuglóf (ezeket a közeli pékségünkben kapni).
Tízóraim narancs volt.
Ebédem: 1 tányér húsleves sok-sok husival, másodiknak kelkáposzta főzi és egy pár virsli.
Délután 3 szem keksz, Csillánál teáztunk, vacsorám narancs, joghurt, 2 abonett, 3 szelet párizsi, 3 szem szaloncuki.

Ma reggel ittam egy kávét, hólapátolás közben 1 epres pöttyös rudit ettem.
Itthon már csak ebéd volt: 1 tányér húsleves, répával, kis tésztával.
Másodiknak még mindig kelkáposzta főzi és virsli 2db (estére is maradt még egy virslim meg egy fél tányér főzelék).
Ebéd után 2 db narancsot ettem, 2-3 kocka meggyes pitét.
Egész délután szipogtam, megittam 3 bögre teát (2 csipkebogyót, 1 kamillát).
Kamilla tea után abbamaradt a szipogásom.
Jah, elrágtam még 3 szem szaloncukit.

Gőzerővel készülök az interjúra!
Vacsim nem tudom mi lesz, még jelentkezem!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szortok neked...minden ügyben!
Próbálj megnyugodni, nem lehet sermmi baj!
Gondolok rád!
Ölellek! Helga

Sil írta...

Sok sikert az interjuhoz!!!