2010. május 10., hétfő

Békesség

Nem panaszkodom, megfogtam, hogy ma, nem fogok panaszkodni.

Nem úgy alakulnak a dolgaim, ahogy szeretném, de nem hagyom hogy a rosszkedv urrá legyen rajtam, éppen ezért nem fogok panaszkodni, veszek egy mély levegőt, kifújom és ezzel együtt távozik belőlem minden keserűség.

Mosolyogj velem együtt te is.

Kaja-ügy, hümm:

Tegnapi napot szóra sem említem, nem csak a piac miatt, hanem a kaja miatt is, reggelire megettem a melegszenyám plusz a kis kávém.

13 körül betértünk egy kínai étterembe, ott zöldséges tésztát rendeltem és szezámmagos és amerikai csirkét, mert hogy az csípős, mondván a kiszolgáló.

Ehhez képest valami édes, mézes cuccot kaptam, nem tagadom finom volt, de szerintem cirka 2000kcal lehetett.

Úgyhogy tegnap ennyit ettem, nem is voltam éhes, sok folyakékot ittam.

Már nagyon várom a mérlegelést, a ciki az, hogy mérlegem lett közbe, de most a centizőm tűnt el, estére megpróbálom előkotorni és akkor el tudom küldeni az eredményeimet.

Mai kaja:

Reggel 2db zabfalat volt, 10dkg Linessa krémtúróval és egy kávé.

10óraim egy nagyon zöldalma volt.

Ebédem 15dkg tavaszi felvágott lesz abonettel és zöldségekkel, sali, pari, ubi...

Uzsonnám és vacsorám nem tudom mi lesz.

Mennem kell mosni, főzni, takarítani, nincs sok időm, puszi mindenkinek!


0 megjegyzés: