2010. május 15., szombat

Fázooooom

Csajok, itt baromi hideg van, rég fáztam ennyire, hihetetlen sz@r idő van. :-(
Reggelik 8kor keltem, pedig szombat van, tudtam volna még egy kicsit lustálkodni.
Nem bírtam ki, hogy kávé előtt ne álljak a mérlegre.
87.9kg-t mutatott, aminek nagyon örültem!
Elégedetten megfőztem a kávém, pici tej, édeske, aztán keltek anyuék is.

Anyun látom, hogy sokszor elmereng, próbálom vidítani, de nem nagyon sikerül.
Szerzek neki filmeket, had pihenjen, minden reggel 3:30kor kelt és ment dolgozni, most biztos lesz ideje pihenni.

Reggel nagyon bőséges reggelim volt, délig meg sem éheztem.
3 szem epret, vékonyabb csík sárgadinnyét és egy banánt (10dkg) villával összetörtem, majd ráöntöttem egy natúr zsírszegény joghurtot, tablettás édeskét vízbe feloldottam és 2 evőkanállal hozzáadtam.
Mindezt összekevertem és befaltam.
Teli hassal mentem piacolni.
Anyu csak azért is kiakart menni, vele mentem és figyeltem mire költ, ne vegyen hülyeséget, vigyázzon most a pénzére.
Sajnos enyhén vásárlás függő, de komolyan, sokszor volt gondunk ebből, azóta mindenhova elkísérem ha vásárlásról van szó.

Végül vettünk zöldséget, kenyeret, tejet, de semmi extrát.
Láttam egy szép divatos nyári papucsot, megakarta venni de nem engedtem meg neki, ezt a luxust most felejtse el.
Oh, miket beszélek, kaptam ám apróságot tőle.
Van itthon két csomag spárga, kaptam mellé 1 grill sajtot.
Valami savósajt, nem tudom milyen lehet, állítólag grillezni nagyon jó, pici fűszer, valami apróra vágott zöld és kész is.
Estére lehet csinálok egy adagot, 35dkg a sajt, egyszerre nem akarom megenni.
3 étkezésre simán be lehet osztani, csak meg kéne tudni a kcal tartalmát, ch ugye alig van benne...

Ha találok róla infót, írom!

Mai kajámim:
Reggeli a megafriss gyümölcs joghurt és egy kávé.

Ebédem:
1 kocka milánói (nálunk az a szokás, hogy a szószt és a tésztát összekeverjük, belerakjuk egy mély tepsibe, sajtot reszelünk rá és összesütjük)

Vacsora:
Kis spárga és grill sajt

Később lehet jelentkezem!

0 megjegyzés: