2010. május 11., kedd

Napi zárás

Khmm, lehet nem nagyon kéne részleteznem. :-D

Reggel jól kezdtem, kis kávém, egy Linessa joghurt és 2 szem zabfalat.
Aztán ráálltam a mérlegre, még jobb kedvem lett, megfőztem a családnak és gondoltam ma megérdemlek egy kis falatozást.

Kis...falatozás...
Befaltam egy marha nagy almát és indulás előtt megettem még egy zabfalatot.

Hazaérve, olyan fél 3 után megettem egy közepes tányérnyi hagymás desznyó tésztát.
Tudjátok a thai hagymás csirke, csak most sovány disznó húsból készült.
Fenébe megint jól sikerült.
Ezek után megint ettem egy bazi nagy almát.

Vacsorára pedig nem könnyűt ettem, 4sz tk toast, 4sz szalámi és 2dkg sajt.

Kcalban és chban is biztos túlléptem, de nem baj, jól eset, sokat mászkáltam, talán ezzel kompenzáltam kissé.

Holnap utazom, nem tudom mikor leszek legközelebb, este egy gyors helyzetjelentést megteszek.

Szép estét mindenkinek!

0 megjegyzés: