2010. május 10., hétfő

???

Végeztem egyenlőre mindennel, aztán meglátjuk mit hoz az élet.

Rettenetesen vágyom már haza, haza a szüleimhez, talán emiatt a vágyódás miatt vagyok ilyen shit hangulatban.

Van még két órám amit egyedül tölthetek, valahogy ki kéne élvezni, egyenlőre bömböltetem a zenét, de lehet mindjárt teleengedem a kádat vizzel és dobok egy habos fürdőt.

Egész nap eszem, mindig rágcsálnék valamit.

Reggelin és a 10órain kívül ettem egy melegszenyát, 2 sz tk toastbók készült, két szelet light szalámi és pici sajt.

Plusz befaltam egy zabfalatot, ma édes napom van, nagyon vágyom az édes ízek után.

536kcal és 60g ch-nál járok és még nincs 1 óra sem.

Hajjj, alig várom, hogy jöjjön az ebéd.

Igaz, nem lesz nagy falatozás, 15dkg tavaszi felvágott lesz 2-3 szelet abonettel és sok jégsalival, ubival és parapicsával.

Nem főztem magamnak, mert...hagyjuk...hosszú...

"Csak dróton függő báb voltam
Ha füttyentettek, táncoltam
De többé nem leszek már bábu én!
Hogyha kell egy tánc, én mindig megmondom kivel
Tőlem függ most már a táncrend, én választok már zenét
Hogyha kell egy tánc, a ritmust én diktálom érzésem szerint
Szemedbe nézek és én mondom meg, meddig még"

Elisabeth-Hogyha kell egy tánc

Megyek, kezdek magammal valamit.


0 megjegyzés: