2010. május 13., csütörtök

C'est le vie

Annyira, de annyira megfogadtam, hogy nem fogok panaszkodni.
A bejegyzéseim, főleg a régi hoxás bejegyzéseim mind jó hangulatúak, vidámak és erősek voltak.
Mostanában pedig egyre többet panaszkodtam és nyafogtam a blogomban.
Én nem akartam ilyen lenni, nem vagyok egy hisztis picsa, tudom a hibáimat, de annyira nem tudom elviselni az emberi gonoszságot, ezért adok mostanában teret a sérelmeimnek.

Szar világban élünk.
Nem okolom érte Isten, nem, mert tudom hogy célja van minden egyes próbatételével.

Azt mondják szegénység van ebben az országban.
Hazugság!!!
Rengeteg gazdag ember van, akik a pénzükből még több pénzt csinálnak, más embereket kizsákmányolnak, hogy nekik még több legyen.
Édesanyámnak tegnap megszűnt a munkahelye, 56 éves, már a "nyugdíjra gyűjt".

4 évig dolgozott egy olyan helyen, napi 3000 forintért, ahol reggel 5-től este 9-ig kellett talpon állnia.
Akkor könyörögtem neki, hogy jöjjön el, de nem, kellett a pénz neki, nem válogathat.
A főnöke egy zsíros nyakú mocskos nagypofájú férfi volt, akit bottal nem piszkálnék meg.
Mindig a legújabb Mercivel járkált, Rózsadombon villa, külső-belső medencével, stb.
2008ban egy fiatalabb lányra lecserélte anyámat, mondván, hogy belassult...

A mostani főnöke, hümmm...
Inkább kezdeném a feleségével.
Képzeljetek el egy 30 éves nagyon dekoratív nőt, csinos, ad magára, gyönyörűen felöltözve, nem turkálós, nem kínai cuccba van, teli arannyal, stb, lerí róla a gazdagság.
Viszont amint megszólalt, te jóságos ég, egy 15 éves szintjével ért fel...
Mutatta a nyulát, gyerek helyett nyúl, benyögtem, legalább nem pofázik vissza...
Erre Ő: örülne egy gyereknek is.
Tipikusan az a nő volt, aki sose szülne, aki félti az alakját és a szabadságát, hajjj.
Aztán a férfi, a főnök, Mr.Nagypofa kettő.
Láttam rajta, hogy áltatja anyám, segíti ahol tudja, fűt-fát ígért, mindezt azért tette, mert tudta, hogy anyukámnak már volt egy agyér görcse.
Szóval félt, hogy akkor ott ne legyen baja, de ahogy elnéztem, tudtam kitesszük a lábunkat soha többé nem hallunk róla.
Ezek nem milliomosok voltak, nem drágáim, milliárdosok.
Akik hétvégente unalmukba kiruccannak az olaszokhoz fagyizni, akik a Karib- szigeteket jobban ismerik, mint a Balatont és még sorolhatnám.
Tudjátok miből csinálnak pénzt?
A szegényekből.Akiket dolgoztatnak, azokból.
Anyám kezdőre 77-re volt bejelentve, 56 évesen 77ezer pár száz forintra.
Aztán volt egy APEH ellenőrzés, jövő héten már 90ezer felett volt bejelentve.
7 alkalmazottból csak anyám volt bejelentve, a többi adója lecsalva, anyám is csak azért volt bejelentve, mert plusz adókedvezményt kapott utána.
8 óra helyett pedig 12 dolgozott.

Gyűlölöm az ilyen embereket, de rájöttem, hogy már eleve a gazdagokat utálom.
Már öklendezem, amikor egy BMW-ben, Audiban, Merciben meglátok egy nagyobb darab valakit, vastag aranynyaklánccal...
Már felfordul a gyomrom, ha meglátok egy karvaly orrú embert.
Komolyan mondom, nem vagyok rasszista, tisztelem más emberek kultúráját, más nemzetiségeket.

...

Eddig.

...
Tiszteltem.

Felmondó idő nélkül, egyik pillanatról a másikra...

Ami a legszebb, azt mondják, a nagyok, az okosok, hogy ez a helyzet csak rosszabb lesz, még inkább ki lesznek szolgáltatva az emberek, a gazdagoknak.

Szarért, húgyért megalázkodsz, csak hogy megélj.

Annyira gyűlölöm ilyenkor az életet, annyira gyűlölöm, hogy egy ilyen világba kellett megszületnem.

Mások baszogatnak minket az esküvővel, gyerekkel.

Kell a f@szomnak gyerek, egy ilyen világba?

Egy ilyen mocskos világba szüljek?


Sajnálom, hogy kiakadtam, elnézést, tényleg, röstellem, hogy mostanában mindenről szól a blogom csak a diétámról nem.

Megpróbálom összeszedni magam egy kicsit, többet próbálok anyuval lenni és segíteni neki.

Ha tudom írom az étrendem, tapasztalataimat, recepteket, és megpróbálok újra a régi lenni.


Pitsába is, ha tehetném még a turkálós cuccaimat is visszavinném, csak hogy többet tudjak neki adni...

Istenem, nagyon szépen kérlek, hozz egy kis változást, csak egy kicsit legyen jobb a világ, nagyon szépen kérlek téged!

5 megjegyzés:

Agape írta...

Én biztos vagyok benne, hogy ezeknek a senkiknek most el fog jönni a haddelhadd. Komolyan azt gondolom, hogy olyan mértékben el van szaladva a világ rosszfelé: a gazemberség, a hitványság, a becstelenség felé, hogy az egyensúly elve miatt ez most nagyon vissza kell, hogy billenjen. Nem a politikai változástól remélem a rendet és az igazi változást, attól is, (és joggal!), hanem az emberek erejétől és hitétől, ami mostanra beérik. Te se add fel, és tartsd a lelked az Anyukádban is, én is együtt érzek Vele, Veletek. Higyjál benne, hogy jobb lehet és akkor sikerülni fog. Valódi hit nélkül hova is lennénk...?

SilEz írta...

Bebike, nemtudok okosat mondani, nagyon sajnalom :( Bizni kell Istenben, mert valoban celja van ezekkel a probatelekkel. Remelem, nagyon gyorsan megoldodik a helyzet. Sok pussz es oleles.

GreenTea írta...

Köszönöm a kedves soraitokat, remélem hamar megoldódik!
Ma már kicsit könnyebb volt, magunkhoz tértünk.
Először fel se fogtuk, hirtelen jött.
Köszönöm nektek, sokat jelentenek e kedves szavak!
Anyu nevében is!

EgyKönyvmoly írta...

Remélem rájuk szakad a palota vagy az APEH!Feletettek, meg kisüt megint a nap! Kitartást neked és anyukádnak is!

nyanyus írta...

Nagyon átérzem a problémát nemrégen hasonlót éltem át.Öreg vagyok lelassultam mondták,lecseréltek egy fiatalra.Őszintén megértelek és sajnálom magunkat.