2010. május 14., péntek

Helyzetjelentős

Picit észhez tértem a tegnapi után, azt hiszem akkor tetőzött.
Anyunak sorba küldöm az önéletrajzait, de még annyi válasz se érkezik, hogy megkaptuk.
Én tudom milyen világ ez, de anyu nehezen fogja fel, mama meg főleg.
3 generáció él együtt, én szeretem ezt a felállást, de néha nagyon nehéz.
Nehéz szót érteni vagy egy számunkra egyszerű dolgot megmagyarázni nekik.Lesz valahogy, biztos, én bízom benne és Ők is.

Kaja-ügy:
Sajnos az anyagi megszorítások miatt nem válogatok, nem főzök külön magamra, azt fogom enni, amit ők csak kevesebb mennyiségbe.
Reggelire, ebédre és vacsorára módosul az étrendem, a tízórai és az uzsonna elmarad.
Megnéztem a privát spájzom, összeírtam mim van, mi az amire "költhetek".Jó hír, hogy az 1.5%-os tej olcsóbb, mint a zsírosabb társa így holnaptól csak azt veszek.
(Eddig külön volt nekem és nekik.)
1 deci tej helyett felet rakok csak a kávéba, több vízzel csinálva is tudom variálni, kávé van dögivel...mázli...
Van egy fél doboz Linessa vanília krémtúróm, két napig még elég.
Van egy egész csomag bontatlan zabfalatom, ha kettesével eszem egy hétig kitart, ha nagyon ügyes vagyok akkor tovább...
Van egy egész csomag abonettem, napi 2 darabot fogyasztva a héten nem kell akkor vennem.
Kenyérre, zsömlére nem akarok visszaszokni.
Gyümölcs és zöldség.
Ezzel vagyok nagyon csúnyán meglőve.
Igaz van még itthon fél doboz eper és 2 db sárgadinnye de nem tart örökké, meg úgy vagyok vele, inkább egye anya-mama, nekik több vitamin kell, mint nekem.Van egy fej saláta, két db kigyóubi és kevés új hagyma, keveset csipegetek.
Főételek...
Hajjj, ami lesz, de nagyon odafigyelek a mennyiségre.
Inkább leírom a mai napom:

Reggeli:2 szelet abonett
2 szelet párizsi
pici sajt (ebből anyu múlt héten bespájzolt egy ideig nem lesz gondunk rá)
1 kávé

Tízórai:Még egy kávé (3in1)

Ebéd:
1 adag Linessa krémtúró
3 db zabfalat
Uzsonna:
Párom ott hagyott milánóija (cirka 10-15dkg)

Vacsora:
???

Nincs étvágyam és már este 7 múlt, lehet nem eszem, sok-sok vizet iszom.
Sajnos az idegeskedés miatt nem sok étvágyam van, akkor ettem ma is leginkább amikor korgott a gyomrom.
Pofára esés 3.:

Legszebb az egészbe, hogy anyunak lett volna egy meglepije, vagyis lett, hihetetlen nagy meglepetés, de nagyon rosszkor jött.
"Lakásfelújítás"!
Vagyis az én szobám, mi szobánk felújítása, festése-parkettázása, mama szobájának a parkettázása, előszoba festés és konyha festés, kisebb javító munkálatok.Festéket és a parkettát anyu előre megvette, ma kaptuk meg.
Ha lehet, ezeket is visszavinném, de nem lehet.
Próbáltunk picit olcsóbban túladni rajta, de nem kell senkinek, így úgy döntöttünk, hogy belevágunk.
Spórolni annyiba tudunk, hogy mi csinálunk mindent és nem kell szakember.
Apósom szépen tudja lerakni a parkettát, Ő és a párom megcsinálják, a pemzlit pedig én is tudom húzogatni.Kemény lesz, előre rettegek tőle, sajnos nem tudunk neki annyira örülni, mint szerettünk volna, de csupa szív édesanyám akarja, -legyen egy kis mosoly most a családba- címen.
Zokogni tudnék.

Most megyek, gyors zuhanyt veszek.
Köszönöm az együttérzéseiteket, sokat segítenek a bátorító szavaitok!!!
Jó hogy van ez a blog, mert kiírhatom magamból a dolgokat, de még jobb, hogy titeket megismerhettelek!!!

0 megjegyzés: