2010. május 11., kedd

Fogyi verseny második kör

Elérkezett a pillanat, mérlegelni kell megint.
Jó hír, hogy már nem félve állok rá a mérlegre, sőt, néha-néha már várom is az újabb randit.

Eredményeim:
Magasság: 163cm
Súly: 88.6kg
Mell: 110cm (ebből nem ment le)Derék: 89,5cm
Csípő: 109cm
Jobb comb:66cm
Jobb vádli:44cm (ebből nem ment le)
Jobb kar: 38cm (ebből se ment le)

-40kg, ennyinél tartok, tudjátok mi nekem ez a 40kg?
4 zsák 10 kilós macska alom vagy 40 csomag 1kilós liszt.

Ha jól tudom, május 31.-én kell küldeni az utolsó eredményt, van addig 20 napom, cirka három hét, ami azt jelenti, hogy tartva a heti 1 kg-s fogyást akkor a végére talán (remélem, bízom magamba) sikerül elérni az álom súlyom, a 85kg-t.
Ha nem sikerülne, akkor sem búslakodom.
Nyertem, már ezzel is nyertem, megajándékozom magam egy virtuális serleggel, amiért magam mögött tudhatom a 40 kg-t 10 hónap alatt.
Vigyázz 85 kg, mert jövök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

SilEz írta...

Bebikem, nagyon buszke vagyok rad!!! Peldamutato a kitartasod!!! Csak igy tovabb, lesz az a 85 kilo 75 is, meglatod ;))))
:*

EgyKönyvmoly írta...

Gyönyörű eredmény! Nagyon ügyes vagy! Gratulálok!