2010. szeptember 8., szerda

Cappucino

Gyorsan főzök egy finom cappucino-t aztán nekiállok a firkálgatásnak (vagy inkább pötyögésnek?)...

Nah szóval, vissza kell vennem a zöld teázásból.
Történt ugyanis, hogy tegnap kb 3 litert megittam, ezzel még nem lenne gond.
Viszont:
-nem győztem a wc-re rohangálni, állandóan majd szétdurrant a hólyagom,
-nem bírtam elaludni.

Gondolom a zöld teában is lehet koffein vagy mi és nem engedett elaludni.
Éjjel 3ig forgolódtam, reggel 7kor meg keltett a felettünk lévő szomszéd, akik úgy közlekednek mint az elefántok.
Reggel ugrál a gyerek, anya kiabál, apa trappol és minden lehallatszik...

Tegnap nagyon jól zártam, nem voltam éhes egyáltalán.

Ma reggel:
-1 kávéval nyitottam 50-5
-2sz tk toast 120-20
-kb 5 dkg párizsi 150-1
-1 kefír 89-6,7
-1 cappucino 50-5
Ö:459kcal és ~38g ch.

Tízórai nem lesz.
Ebéd maradék hagymás csirke és ha lesz kedvem csinálok őszibarack levest, persze ala light.

Később jelentkezem, most megyek és elemet cserélek a klaviban! :-D

0 megjegyzés: