2010. szeptember 8., szerda

Ebédem

Jóformán csak eszem...de a lightosabbikból! :-D

Csináltam almából és őszibarackból levest.
Kicsit túl hígra sikerült, már nem akartam még egy pudingot belerakni, az íze viszont finom.

Szóval megettem egy tányér levest 150 kcal és 20g ch.
Utolsó adag hagymás csirke 250kcal és 20g ch és ha ez nem lenne elég lecsúszott egy alma (10dkg) 30kcal és 7g ch.
Ebédem összesen:430kcal és 47g ch.
(Egész napi adag:889kcal és 85g ch.)
Vacsira marad:311kcal-om és 65g ch-m.
Megvagyok elégedve, jól kéne beosztani, de 65g ch-t már nem akarok enni, az sok.
Szerintem gyümi-est lesz megint, vaaaaaaaaaagy, valami zöldségen gondolkodom.

Anno csináltam egy gyümölcs-zöldség napot.
Semmi hús, semmi tejtermék, max 2 szelet tk toast pirítóst ettem.
Gondolkodom még egy ilyen napon.
Sokkal jobban éreztem magam utána, mert előtte ügye zabis napjaim volt.

Sokszor eljátszom a gondolattal, hogy megcsinálok egy víznapot is.
Egy patikus ajánlotta, 3havonta 1szer érdemes megcsinálni, méregteleníteni kéne.

Ha nem is a fogyás a célom, de jó lenne valamivel egészségesebben élni, tudatosan.

Sokfelé olvastam mostanában a lúgosítást is, de fogalmam sincs róla mit takar.
Sok minden divatba jött, sokféle dolog csak pénzfogás, nehezen igazodom el egyes dolgokon.

Más:
Kicsit aggódom, nah jó, eléggé be vagyok szarva.
Tavaly kezdődött és akkor voltam dokinál, szóltam neki arról, hogy gyakorta fáj a hónaljam.
Akkor ő legyintett és közölte biztos a súlyzóktól van.
Akkoriba kezdtem a diétát, tudott róla, de akkor még nem súlyzóztam.
Attól független egy vizsgálatot kikönyörögtem, szerinte minden rendbe volt.

Pár napja megint fáj.
Próbáltam magam tapogatni, de nem tudom mit kell éreznem...
Nem akarok hipochonderkedni, de félek az ilyen dolgoktól.
Neten nem nagyon merek utána olvasni a hónaljtáji fájdalmaknak, mert egyből megy a rémisztgetés.

Arra gondoltam, hogyha nem érzek csomót, nem lehet, hogy a fogyás-diéta közben elvesztett izom okozza ezt a fájdalmat?

Érdekes módon csak a bal hónaljban érzem, nyomásra nem fáj, csak úgy magában érzem.
Szeretnék a végére járni, lehet felkeresem ezzel a házi dokim.
Nem akarom húzni, mert úgy is beledilizek...

0 megjegyzés: