2010. szeptember 7., kedd

Jobban vagyok

Nem akarom elkiabálni, de úgy érzem jobban vagyok.
Éjjel felkeltem, többször is, de nem a nátha miatt.
Addig ugrált a makka a kilincsre még bejutott a szobába és hát kit talált magának?
Persze, hogy engem, szóval éjjel arra ébredtem, hogy a mellkasomon dorombol a drága, majd elalszik.
Mivel elég nehéz, közel 6 kiló, nehezen kaptam levegőt (nesze nekem nátha és makka), leráztam magamról, de addig-addig ügyködött még a lábaim között verte le a sátrát.
Így ment reggelig, egy pózba aludtam vagy inkább bóbiskoltam?:D

Nem vagyok már annyira taknyos, az orrom is javul, kapok levegőt.

Most pedig jöjjön a F-Files (food-files~étel-akták):

Reggel megittam egy kávét 50kcal és 5g ch.
Aztán megettem egy péksütit.
Igazából nem tudom mi a neve, pizzás krémmel kent, hosszú-csavart tészta megszórva szezámmaggal.
Cirka 500kcalt és 50g ch-t számolok rá.
Azt hiszem reális, mert ugyan könnyű volt de baromi nagy! :-D
Rengeteg teát iszom, zöld teát citrommal és édeskével, ennek a kcal és ch tartalmát lecsalom, bocsi.

Ebédem eddig egy tányér zöldborsó leves volt cirka 200kcal és 30g ch.

Ez azt jelenti hogy 750kcalt és 85g ch-t ehettem eddig, ami sok, de szerintem estig tudom tartani a megszokott limitemet.
Később eszem második fogást, hagymás csirkét, köret nélkül.
Az kb 250kcal és 20g ch lehet.
Estig meg már csak barack lesz, semmi más.
Azt hiszem ki fogom bírni, mindent módjával és nem kell semmiről sem lemaradnom.

Most megyek, dolgom van, puszi!

1 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

Örülök, hogy jobban vagy! Azért csak óvatosan, nehogy visszaess!