2010. szeptember 6., hétfő

Vigyáznom kell!

Tegnap a nagy taknyosságok közepette névnapi köszöntést kellett tennünk párom nagymamájánál.
Volt kacsa, rizs, savanyúság és sütemény.
Mivel amikor megyünk látogatóba és soha semmit nem fogadok el (értsd. sütik, pörköltek stb), így most nem akartam megsérteni és mindenből ettem egy keveset.
Kaptam teát, nagyon finom hársfateát főzött nekem, isteni finom volt!
Míg elkészült a teám, addig elugrottunk a teszkó patikába (tőle 2 percre van) és vettünk Coldrex-et, Neotcitran nem volt...
Teszkóba gyorsan vettünk szeletelt tk toast kenyeret, Liga light vajat és mézet.
Este itthon literszámra ittam a teát plusz ettem mézes kenyeret és ha mindez nem lenne elég párom főzött nekem csillagtésztás húslevest, jó sok Erős Pistával, este 9kor még abból is ettem egy tányérral.
Szóval most nem igen ügyeltem magamra.
Viszont reggel mérlegeltem...hogy tudjam hányadán állunk...
79.5kg

Nem nagyon akarok most ezen görcsölni, mert tudom, hogy a fekvés és mézeskenyérke majd megteszi a hatását, de baromi jó lenne meggyógyulni, mert borzalmas éjszakám volt.
Óránként felkeltem orrot fújni (párom se tudott tőlem aludni rendesen), kimentem pisilni, plusz állandóan felkeltem inni, mert csak a számon kapok levegőt és hamar kiszárad, még a nyelvem is.
Jó hír, hogy nem fáj a torkom és csak hőemelkedésem van...és baromira unom magam...

Leírom az étrendem, mindezek mellett próbálok valami rendszert tartani és nem vissza hízni...
Reggeli:
2sz tk toast 120-20
pici Liga vaj 40-0
kb 2 dkg méz 65-17
1 kávé 50-5
Összesen: 275kcal és 42g ch.
Tízórai nem lesz.
Ebédem:
1 tányér Erős Pistás csillagtésztás húsleves kb 150-20


Ha lesz erőm csinálok valamilyen hagymás húst mellé francia vagy mexikói zöldség köretet.

Vacsorára nem tudom mi lesz...
Attól félek a legjobban, mert este mindig ramatyul érzem magam és elkezdek mézes cuccot enni,stb...

Szerintem este még írok!
Puszi mindenkinek

0 megjegyzés: