2010. szeptember 7., kedd

Zárás F-files

No, hát megálltam, sőt, nem is voltam ma zabás.
Tartottam magam, nem kellett erőt sem venni, azt hittem nehezebb lesz.
Reggelim akkor a péksüti és a kávé.
Közben literszámra ittam a zöld teát, citromlével és édesítővel.
Ebédre kisebb adag hagymás husit ettem és kb 2dkg de szerintem annyi se volt sajtot reszeltem rá, majd be a mikróba és ráolvadt.
Megint megittam pár liter teát.
Nem rég kb. fél órája pedig megettem két őszibarackot, kb 15 max 20 dkg lehetett, mert kisebbek.

Ennyit mára.Azaz igazság hogy még az almán kattog az agyam, de inkább teát innék, jó forrón, így most megyek és főzök egy kondérral! :-D

Más:
Béééééébike, köszönöm hogy írtál, már nagyon hiányoztál és megijedtem, hogy nem írsz.
Sajnálom a melót de mivel f@sza csaj vagy így megbirkózol vele!
Alig várlak! Puszillak!
Más:
Helga drágámnak is üzennék, hogy türelmesen várok!
Csak tudd, hogy gondolok rád!Sokat!

Nektek szeretettel:

0 megjegyzés: