2010. szeptember 6., hétfő

Pafffff

...tiszta dili vagyok, azt se tudom hol áll a fejem.

Főztem magamnak gyors hagymás husit.
Csirkemellfilét felcsíkoztam, egy evőkanál olajjal és fűszerrel bepácoltam, majd lesütöttem teflonba (pici vizet azért öntöttem alá hogy puhuljon).
Mikor megpuhult szójaszósszal és balzsamecettel ízesítettem, majd hozzáadtam a hagymát.
Egy adag olyan 200-250kcal lehet, mellé köretnek kukorica-répa-borsó köretet ettem, ami kb 100-150kcal lehet.

Leírom pontosan mit ettem ebédre:
1 tányér csillagtésztás húsleves Erős Pistával 150-20Hagymás csirke 200-20
Vegyes köret 150-15
Ö:500kcal és 55g ch

Reggelimmel együtt eddig:775kcal és 97g ch.

Uzsonna 2 kisebb barack lett: 80kcal és 18g ch.Eddig pontosan 855kcal és 115g ch.

Vacsorára sajtos párizsi lesz, abonettel és esetleg egy kis pohár kefír.
5dkg párizsi 150kcal és 1g ch
4szelet abonett 60kcal és 6,4g ch
1 pohár kefír 100kcal és 7g ch
Ö:310kcal és 14,4g ch tehát 1165kalóriával és 129.4g szénhidráttal zárnék ha tudnám tartani ezt a tervet!
Üzenet:
SIL, bébikém, annyira hiányzol!
Kérlek adj életjelet magadról!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EZ A PARANCS!

Más:
Írogatok mostanában megint egy fórumba.
Sok kedves csajszi van ott, még jobbulásos képecskét is kaptam egy tündéri pillangótól! :-)
Kedvenc macimat ábrázolja, annyira édes!


Köszönöm szépen, tényleg nagyon örültem neki!

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Hello :)
Nagyon gaz mh-en bebike, annyi a melo szabadsag utan, hogy tenyleg pisilni sincs idom szinte :(((
Sztem ez a het ilyen lesz, aztan utolerem magam es jelentkezek.
Gyogyulgass ugyesen es vigyazz magadra.
Szeretettel puszillak :) xx