2010. szeptember 19., vasárnap

Napi zárás

Őszintén megvallva, ma kicsit elszámoltam magam.
Egész délelőtt ettem...és hát tuti nem állok ma meg 1200kcalban, ch-ban talán.

A ciki az, hogy igaz nem bűnöztem, de ugye sütöttem egy nagy tepsi cukkinit, kb 30 dkg lehetett, amit megcsináltam, mert pici volt amikor leszedtük, nem is ezzel lenne a gond.
Az a baj, hogy kirántottam, sütőbe be, aztán kész lett, meg ettem melegébe olyan 5-6 darabot, majd az ebédemhez is 4-5db és amikor ehetnékem volt akkor kiugráltam a konyhába és bekapdostam 1-1 darabot.
Ennek az egésznek az lett a vége, hogy megettem egy fél tepsi rántott cukkinit...
Nem a cukkinivel van a gondom, hanem a bundával, szóval újra kell számolnom a napomat.

Reggelim:
3sz tk toast 180-30
30gr kenőmájas 98-1
pici sajt 80-1
1 kávé 50-5
Össz:408kcal és 37g ch

Tízóraim:
1 pici alma 30-7

(Ez eddig ok!)

Ebédem:
1 adag karalábé főzelék 150-12
fél tepsi rántott cukkini 400-55
(Hidd el, ez nem durva számítás, kb egy tepsi rántott cukkiniben 800kcal van és 110g ch, egyszer párizsival már kiszámoltam!)
Egy adag somlói galuska + amit nyalakodtam 200-30g ch
Össz:750kcal és 97g ch

Sajnos ez az eredményem már elfogadhatóbb.
A gond az, hogy ma a vacsim...elmarad?
Áh, úgy se bírom ki.
1188kcalt és 141g ch-t ettem és még mindig farkas éhes vagyok... :-((((((((((((((

Utálom a lányos napokat, főleg, hogy még be se köszöntött.
Mi lesz ha megjön?
Lakatot kell tenni a hűtőre?
Apropó holnap pedig a csinikkel mérlegelnem kéne!
Jajjj, dühi vagyok a hormonokra!!!!!!!!!!!!

0 megjegyzés: