2010. november 30., kedd

Számok...

Gyorsan számolok, aztán van egy storym, amit leakartam írni, csak a sok teendő közepette elfelejtettem.

Reggeli:384kcal-45g ch
10órai:nem volt (na jó, nyalakodtam ezerrel...)
Ebédem:
Tökfőzelék 150kcal-15g ch
2 fasírtgolyó (lightos változat) 200kcal-10g ch
Össz:350kcal és 25g ch.

Eddig tehát:734kcal és 70g ch.

Jelentem éhes vagyok.
Lassan összedobok valami gyümisalit és leöntöm joghurttal, vagy ha nem akkor abonett lesz valami felvágottal.

No a story pedig.
Már írtam egy kedvenckémről, az akciós áruk boltjának tulajáról, aki azon kedves emberek közé tartozik, aki közölte velem, hogy ne örüljek ha lefogyok úgy is visszahízom meg biztos éheztetem magam.
No, jó múltkor amikor otthon voltunk anyuéknál akkor találkoztam vele és ott volt a párom is.
Első kérdés:
-Még mindig éhezteti magát?
(Párom feje kétszer akkora lett.)
-Én vagyok rá a tanú, hogy NEM éhezteti magát. (Mondja életem értelme, nekem meg dagad a mellem a büszkeségtől.)
Erre a nő:
-Akkor biztos terhes!
Itt már kínomba röhögtem.
Aztán megkérdeztem, hogy ugyan árulja már el honnan veszi ezt.
Erre csak annyit felelt, akkor szoktak ennyire lefogyni a nők ha gyereket akarnak.
Röhögtem tovább és nyugtáztam: Isten állatkertje mai napig nagyon NAGY!

Pár szó mára a lenmagról:
Tudod ciki, meg hülyén hangzik ilyet leírni egy blogba, de ma reggel minden fájdalom és erőlködés nélkül sikerült.
Így ma este is lesz kis lenmag...

Este jövök a zárással, ha nem felejtem el!

Ó, igen, és köszönöm a hozzászólásokat az új képekhez!
Valahol már az én agyam is kezdi felfogni, hogy mennyi az annyi!

Puszi

0 megjegyzés: